بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
7 ماده غذایی مفید برای بانوان بدنساز





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۳ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

۷ ماده غذایی مفید برای بانوان بدنساز

707

7 ماده غذایی مفید برای بانوان بدنساز

آوکادو
این بمب های سبز رنگ حاوی چربی های اشباع نشده و پایین آورنده کلسترول هستند که به تقویت عضلات کمک می کنند و از بدن در مقابل هر دردی محافظت می نمایند به عقیده دکتر هوروات استاد دانشگاه مسئله اصلی رژیم های غذایی میزان بسیار کم چربی در آن ها می باشد که باعث ضعف عضله ها و مفاصل می شود . به گفته لس لی بونسی مسئول تغذیه ورزشی مرکز پزشکی دانشگاه پیترزبورگ استفاده از چند تکه آوکادو در روز شیوه مناسبی برای تامین چربی زنان است که از چاقی خود رنج می برند .
موز
موز به دلیل داشتن پتاسیم زیاد راه حل سریعی برای تامین برخی از مواد مورد نیاز بدن به شمار می رود . مطالعات حاکی از آن است در حالی که کمبود سدیم علت اصلی انقباض عضلات می باشد پتاسیم می تواند نقش تقویت کننده را ایفا کند بدین معنی که هنگامی

که آب بدن با عرق کردن کاهش می یابد پتاسیم می تواند با جذب مایعات آن را جبران کند موز دارای کربوهیدرات های انرژی زا نیز هستند یک موز متوسط ۴۰۰ میلی گرم پتاسیم و ۲۹ گرم کربوهیدرات دارد که این میزان برابر با کربوهیدرات موجود در دو تکهنان گندم است . همچنین باید بدانید که پتاسیم یکی از عوامل کمکی در کاهش فشار خون می باشد و از این طریق نیز به داشتن قلب و عروقی سالم و کلیه های شما کمک می کند .
توت ها
اخیراً محققان آمریکایی توت های تازه را در لیست ۲۰ غذایی که غنی ترین منابع آنتی اکسیدان ها می باشند قرار داده اند . زغال اخته ، تمشک و شاتوت به عنوان منبع عالی مواد مغذی و نیروزا به شمار می روند که می توانند از ضعف شدید عضلات – که ناشی از تمرین های سنگین می باشد جلوگیری به عمل آورد برای خرید توت ها به رنگ پوست آن ها دقت کنید هر چه رنگ پوست غلیظ تر باشد میوه سالم تر خواهد بود .
هویج
چشم هایتان را ببندید طعم هویج ها همانند طعم آب نبات ترد است . به گفته لس لی بونسی هویج دارای کربوهیدرات های مرکبی است که انرژی مورد نیاز عضلات را تامین می کند و دارای پتاسیم جهت کنترل فشار خون و جلوگیری از انقباض عضلات می باشد یک نصف فنجان آب هویج ۲۵ کالری انرژی دارد .
غلات
آیا پیش از تمرین ژیمناستیک به دنبال خوردن غذای سبک هستید ؟ فوراً به سراغ ذخیره غلات خود بروید این دسته از غذاها دارای بیشترین میزان کربوهیدرات های مرکب و پروتئین لازم برای تشکیل عضلات هستند ۶۰ دقیقه قبل از انجام تمرین های سنگین با یک خوراک که دارای ۲۰۰ کالری انرژی می باشد تجدید قوا کنید یعنی سه چهارم فنجان غلات همراه با ۱۲۴ گرم شیر بدون چربی . به گفته لس لی بونسی زمانی که فرد پیش از انجام تمرین چیزی می خورد انرژی بیشتری دارد بنابراین می تواند سخت تر و شاید طولانی تر کار کند اما اگر بعد از تمرین غذا بخورد کار کمتری در زمان کمتری انجام می دهد و به علاوه بیش از حد لازم غذا می خورد .
ران مرغ
کمبود آهن و روی در بدن موجب کاهش انرژی می شود . بهترین روش برای دریافت آهن و روی استفاده از مقداری ران پخته مرغ یا بوقلمون می باشد به گفته دکتر سوزان کلینر متخصص تغذیه و مولف کتاب قدرت خوراکی ها : گوشت تیره ( رنگ ) مرغ و خروس به طرز چشمگیری نسبت به گوشت های قرمز چربی را کاهش می دهند ولی با این وجود سرشار از آهن روی و ویتامین های b بوده که در رژیم غذایی خانم ها مورد نیاز واقع می شوند .
شکلات شیری
علاوه بر جذب کلسیم شیوه بهتری برای استفاده از شیر وجود دارد به گفته دکتر سوزان کلینر : در حقیقت شیر غذای تقریباً کاملی است که با وجود کالری کم انرژی قابل توجهی به بدن می رساند . شکلات شیری غنی شده با کلسیم ، ویتامین ها و مواد معدنی درست همانند یک پارچه سفید ، سالم و مفید است اما مطالعات موید آن است که انرژی شیر همراه با کمی کاکائو جهت تجدید قوا و ترمیم عضلات برابر با انرژی نوشیدنی های انرژی زا تجاری می باشد.

منبع: مامی سایت

نظر خود را بگذارید


سه × 6 =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز