بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
3 ماده غذایی سرشار از چربی مفید برای بدنسازان





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
پنج شنبه ۱۰ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

۳ ماده غذایی سرشار از چربی مفید برای بدنسازان

1683

۳ ماده غذایی سرشار از چربی مفید برای بدنسازان
شما هم از چربی ها هراس دارید و به آنها به چشم یک دشمن نگاه می کنید، پس زمان آن فرارسیده که دیدگاه خود را به طور کلی عوض کنید و دوباره با این ماده مغذی مفید پیمان دوستی ببندید. در این مقاله به معرفی ۳ ماده غذایی سرشار از پروتئین و چربی مفید می پردازیم که با لحاظ کردن آن ها در رژیم غذایی بی شک به موفقیت های چشمگیری دست خواهید یافت. اگر نظر شما با خواندن این چند سطر در مورد چربی ها تغییر کرده از شما دعوت می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

۱- تخم مرغ
در طول تمام دوران بدنسازی از دیروز تا به امروز یکی از بهترین منابع پروتئینی قابل دسترس بوده است.این ماده غذایی سرشار از پروتئین با کیفیت بالا، را می توان در هر زمان و مکانی مصرف کرد.

هر دوبخش سفیده و زرده تخم مرغ غنی از پروتئین می باشند، اما سفیده تخم مرغ که به پروتئین آلبومین شهرت دارد از لحاظ گوارش بسیار سریع هضم می شوند.

زمانی که سفیده تخم مرغ را به همراه تخم مرغ مصرف می کنیم چربی های مفیدی که در زرده تخم مرغ وجود دارند باعث کند هضم شدن سفیده تخم مرغ شده و در زمان طولانی تری پروتئین را در اختیار بدن قرار می دهد.
یک زرده تخم مرغ حاوی ۶ گرم چربی )که نیمی از آن به صورت چربی های اشباع( می باشد.اما خوردن ۶ الی ۸ عدد زرده تخم مرغ نیز در طی روز کار عاقلانه ای نیست،چون با این کار شما چربی فراوانی را برای بدن مهیا کردید که در این شراط بدن ما مجبور به ذخیره این چربی ها در خود می شود. اما با استفاده از ۲ عدد زده تخم مرغ در کنار سفیده در طی روز می توانید از فواید عالی این منبع چربی مفید، در کنار پروتئین آن بهره بگیرید

۲- گوشت قرمز
یکی دیگر از منابع عالی، پروتیئن می باشد که از دیرباز مورد استفاده بشر قرار گرفته است.بسیاری از بدنسازان در زمان کاهش کالری به منظور کاستن از چربی های انباشته شده در بدن از مصرف گوشت قرمز خوداری می کنند و بر این عقیده اند که چربی های موجود در گوشت قرمز مانع از دستیابی این افراد به اهدافشان می شود.

اما خبر بد برای این افراد این است که با حذف گوشت قرمز از رژیم غذایی باعث کاهش سطح هورمون تستوسترون در بدن می شود که این امر یعنی از دست دادن عضلات با ارزشی که ماه ها برای کسب آن متحمل سختی های فروانی شده اند، اما با گنجاندن گوشت قرمز در رژیم غذایی علاوه بر افزایش پروتئین دریافتی در طی روز می توان چربی های مفید را به بدن رساند و از افت سطح تستوسترون در بدن جلوگیری کرد.

پس اگر شما تمرینات بدنسازی را به طور جدی دنبال می کنید توصیه ما به شما مصرف گوشت قرمز است، شما با پیروی از این امر می توانید شاهد رشد عضلات و کاهش چربی بدن باشید.

۳- ماهی قزل آلا
ماهی قزل آلا منبع بسیارعالی از اسیدهای چرب امگا ۳،۶ و ۹ می باشد. این نوع از اسیدهای چرب به ما در افزایش ایمنی بدن،مبارزه با کلسترول بالا، کاهش التهاب عضلات حاصل از تمرینات – در نتیجه بازیابی عضلات و رشد سریعتر به ما کمک می کنند. پس به اهمیت ماهی قزل آلا پی بردید و دانستید که این ماده غذایی دارای پروتئین با کیفیت بالا می باشد و افزودن آن به رژیم غذایی راهی به جزء ارتقا سلامتی و رشد عضلات برای بدن شما باقی نمی گذارد.

نظر خود را بگذارید


6 × یک =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز