بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
حرکات ورزشی برای داشتن عضلاتی زیبا





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

حرکات ورزشی برای داشتن عضلاتی زیبا

560

حرکات ورزشیبا انجامِ این حرکات، عضلاتِ پشتِ بدنِ خود را زیبا کنید؛ مهم نیست که در چه سطحی از آمادگی جسمانی قرار دارید، در اینجا ما تمریناتی را برایِ تمامیِ سطوح ارائه می‌دهیم.
یک پشتِ قوی، عاری از هر گونه درد و ناراحتی خواهد بود؛ برایِ تقویت عضلات اطرافِ ستون فقراتِ خود، به این تمرینات توجه کنید.

سطحِ مبتدی

تناسب انداماز سمتِ صورت بر رویِ زمین دراز بکشید؛ دست‌ها و پاهایِ خود را باز کنید تا فرم X مانند را به خود بگیرند. شکمِ خود را سفت نگه دارید و دستِ راست، پایِ چپ و سرِ خود را به میزانِ ۷٫۵ سانتی‌متر بلند کنید.
تا ۳ شماره صبر کنید، سپس خود را‌‌ رها کنید. این کار را در جهتِ مقابل نیز انجام دهید؛ یعنی دستِ چپ، پایِ راست و سرتان را بلند کنید.
این حرکات را برایِ ۸ تا ۱۰ مرتبه انجام دهید.

سطحِ متوسط
تناسب اندامبایستید و پا‌هایتان را به اندازه عرضِ شانه‌هایتان باز کنید، یک میله ورزشی را رویِ شانه‌هایتان بگذارید و هر طرفِ آن را با کفِ دستانتان نگه دارید و به جلو خم شوید. زانوهایتان را کمی خم کرده و تنه را صاف نگه دارید، به آرامی از باسن به سمتِ جلو خم شوید تا بالا تنه‌تان به صورتِ موازی با زمین قرار بگیرد.تا ۳ بشمارید. به آرامی به حالتِ اولیه برگردید و این حرکت را ۸ تا ۱۰ بار تکرار کنید.

 سطح پیشرفته
تناسب اندامبایستید و پا‌هایتان را به اندازه عرضِ باسن باز کنید؛ در هر دستتان یک دمبل ۲ کیلوگرمی نگه دارید. از باسن به جلو خم شوید. در‌‌ همان زمان پایِ راستتان را در پشتِ خود بالا بیاورید و آن را موازی با زمین قرار دهید؛ کفِ پایتان را منقبض کنید.
در این وضعیت باقی بمانید، و مطابقِ شکل آرنجِ چپِ خود را بالا بکشید.
این حرکت را برایِ ۸ تا ۱۰ مرتبه انجام دهید. سپس جهتِ خود را عوض کنید.

منبع: پارسه گرد

نظر خود را بگذارید


نُه − = 8

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز