بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
۶ نکته کلیدی برای بدنسازان تازه کار





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
پنج شنبه ۱۰ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

۶ نکته کلیدی برای بدنسازان تازه کار

891

 ۶ نکته کلیدی برای بدنسازان تازه کار

با رعایت این نکات بدن تان را در یک وضعیت آنابولیک قرار دهید وبه نتایج سودمند برسید !

۱- دریافت کالری های بیشتر مساوی است با محیط آنابولیک

یکی از بزرگترین غفلت ها در بدنسازی ، مصرف پروتئین کافی در روز و مصرف و دریافت کالری کافی است. مطمعناً همیشه شنیده اید که بدنتان برای رشد نیاز به پروتئین دارد واین مسئله حقیقت دارد. همچنین شما نیاز دارید تا روزانه به دریافت میزان کالری کافی نیز بپردازید.

حقیقت  اینجاست ، اگر کالری کافی دریافت نکنید رشد نیز نخواهید کرد. میزان دریافتی کالری تان را باید با توجه به عوامل بسیاری از جمله شکل بدنی تان ، سطح تمرین و چگونگی آن تعیین کنید. گاهی اوقات شنیده می شود که قهرمانان بزرگ ،حتی هر یک ساعت ونیم یکبار وعده های غذایی آنها کم حجم است، اما به هر حال میزان کلی دریافتی کالری آنها بیشتر از میزان مصرفی است تا به این طریق خود را در یک وضعیت آنابولیک قرار دهند.

۲- کربوهیدرات ها به ترشح انسولین کمک می کنند

کربوهیدرات ها به جهت تامین سوخت تمرین، مورد نیازند. فرم ذخیره شده کربوهیدرات گلیکوژن باید افزوده شود، زیرا بدن هرگز قادر نخواهد بود از پروتئین به منظور تولید انرژی استفاده کند. وجود سطوح بالاتر کربوهیدرات در ترشح انسولین بازی می کند. همانطور که میدانید ، انسولین بالقوه ترین هورمون آنابولیک موجود در بدن است. این هورمون مسئله سوخت وساز گلوگز،سنتز پروتئین و شکل دهی چربی ها را توسعه می دهد. به عبارتی ،ترشح انسولین مورد نیاز است تا به این وسیله به توسعه یک محیط آنابولیک پرداخته شود و کربوهیدرات ها به مسئله ترشح انسولین کمک می کنند.

۳- عضله یعنی پروتئین

به این مسئله خوب توجه کنید، عضله پروتئین است و پروتئین از اسیدهای آمینه تشکیل شده است. شما نمی توانید بدون داشتن یک ذخیره کافی از پروتئین به ساخت عضلات قدرتمند بپردازید سعی کنید میزان پروتئین دریافتی تان را در وعده های کوچکتربرای هضم وجذب بهتر مصرف کنید. نتیجه آن که تا حد ممکن سعی کنید به مصرف انواع مناسبی از پروتئین ها نظیر گوشت گوساله ،جوجه، ماهی، وی و سفیده تخم مرغ بپردازید.

۴- به وعده غذایی قبل از تمرین اهمیت بدهید

بهترین کاری که می توانید در رابطه با مصرف غذا آن هم در زمان قبل از تمرین انجام بدهید، صرف وعده غذایی است که شامل کربوهیدرات های کند هضم نظیر ماکارونی و برنج باشد. دلیل آن این است که کربوهیدرات های کند هضم به زمان بیشتری نیاز دارند تا به گلوکوز تبدیل شوند، بنابراین به حفظ سطح قند خون به صورت نسبتاً پایدار می پردازند. این مسئله بدن شما را از مسئله افت انرژی دور نگه می دارد و به شما اجازه می دهد تا به مدت طولانی تر وسخت تر تمرین کنید. اطمینان حاصل مکنید که این وعده غذایی خود را با یک منبع پروتئینی خوب ترکیب کرده اید تا به این طریق به کسب حداکثر فواید بپردازید.
 ۶ نکته کلیدی برای بدنسازان تازه کار
۵- به کیفیت وعده بعد از تمرین توجه کنید

وعده غذایی بعد از تمرین باید به لحاظ کربوهیدرات های سریع الهضم و پروتئین غنی باشد. ایده آل ترین مورد به جهت صرف در این زمان محلول پروتئینی است که با شکر شیرین شده باشد. وقتی شما تمرین می کنید، بدن تان را در یک وضعیت کاتوبولیک قرار می دهید. شما به این طریق آن را نابود می کنید، اما بدن در ساخت مجدد خود قادر است بزرگتر و قدرتمند تر شود. به هر حال ، پس اگر بلوک های سازنده خام را مهیا نکنید، به درستی نخواهید توانست به صورت موثر به مرمت بدن تان بپردازید.

۶- به اندازه کافی استراحت کنید

یکی از مهجورترین فاکتورها در ساخت یک بدن بهتر، استراحت است. اگر شما استراحت نکنید، پس چگونه قادر خواهید بود به رشد عضلات خود بپردازید؟! بدن های ما به محرکی به جهت رشد نیاز دارند از این دسته می توان به انجام تمرین های شدتی اشاره کرد. وقتی این اتفاق می افتد، بدن های ما تجزیه وتحلیل می شوند، اما بعد از آن به مواد مغذی مناسب و زمان برای ریکاوری نیاز دارند تا با رشد کردن بزرگتر و قوی تر شوند و بدین ترتیب خود را برای تجزیه و تحلیل مجدد آماده کنند. بنابراین اگر هرگز استراحت نمی کنید، به شما پیشنهاد می کنیم در هفته یک یا دو روز خود را به استراحت اختصاص دهید و توجه داشته باشید که روزهای استراحت،روزهای استراحت هستند، نه بیشتر نه کمتر!

منبع : jafarpoor.com

نظر خود را بگذارید


8 − سه =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز