بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
۶ توصیه غذایی ( برای رشد بهتر عضله ها )





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۲۸ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

۶ توصیه غذایی ( برای رشد بهتر عضله ها )

706

 ۶ توصیه غذایی ( برای رشد بهتر عضله ها )

اگر می خواهید به صورت پایدار در مراحل بدنسازی موفق شوید، باید در رابطه با همه عاملهای رژیم غذایی پایدار مانده و به نکات و توصیه های مهم در این زمینه توجه و عمل کنید. تخم مرغ پخته ، وعده غذایی قابل حمل و فوق العاده می باشد. چهار تخم مرغ بزرگ شامل ۲۵ گرم پروتئین و تقریباً ۳۰۰ کالری می باشد. آنها همچنین شامل چربی های خوب وسالمی هستند که منجر به توسعه سلامتی و سیری می شوند.

  بسیاری از بدنسازان حرفه ای بیشتر روی سبزیجات سبز برگدار در مقایسه با انواع نشاسته ای به عنوان منبع کربوهیدراتی اولیه تکیه می کنند. این سبزیجات که به لحاظ محتوی کالری پایین هستند به لحاظ محتوی مواد مغذی بالا می باشند و به توسعه فواید سلامتی کمک می کنند.

پنیر روستایی بدون چربی یا با چربی پایین یک میان وعده غذایی کند هضم و عالی برای بدنسازان در حال رژیم می باشد. یک وعده ۲۴۰ گرمی پنیر روستایی شامل یک درصد چربی در حدود ۱۶۰ کالری و ۲۸ گرم پروتئین می باشد.
شما می توانید ویتامینهایتان را در فرم مایع بخورید. در این صورت آنها آسانتر صرف ، هضم و مهمتر از همه به صورت بهتر جذب می شوند.

   همواره از سبزیجات و میوه جات به میزان فراوان استفاده کنید. سبزیجات را در املت خود بریزید و هر روز در کنار صبحانه خود یک میوه صرف کنید. در این صورت ، در ابتدای روز آنها به شما مواد مغذی و فیبر لازم را می دهند و این باعث یک شروع خوب در کسب نیازمندی های روزانه می شود.

از مصرف میوه وسبزیجات کنسرو شده خودداری نکنید. آنها اغلب مغذی تر از موارد تازه هستند. اما به خاطر بسپارید که همیشه برچسب های روی محصولات را بخوانید و از مصرف آنهایی که حاوی شکر یا نمک افزوده شده می باشند ، اکیداً خود داری کنید.

منبع : مجله Muscle&Fitness

نظر خود را بگذارید


پنج × 9 =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز