۶ توصیه غذایی ( برای رشد بهتر عضله ها )

 ۶ توصیه غذایی ( برای رشد بهتر عضله ها )

اگر می خواهید به صورت پایدار در مراحل بدنسازی موفق شوید، باید در رابطه با همه عاملهای رژیم غذایی پایدار مانده و به نکات و توصیه های مهم در این زمینه توجه و عمل کنید. تخم مرغ پخته ، وعده غذایی قابل حمل و فوق العاده می باشد. چهار تخم مرغ بزرگ شامل ۲۵ گرم پروتئین و تقریباً ۳۰۰ کالری می باشد. آنها همچنین شامل چربی های خوب وسالمی هستند که منجر به توسعه سلامتی و سیری می شوند.

  بسیاری از بدنسازان حرفه ای بیشتر روی سبزیجات سبز برگدار در مقایسه با انواع نشاسته ای به عنوان منبع کربوهیدراتی اولیه تکیه می کنند. این سبزیجات که به لحاظ محتوی کالری پایین هستند به لحاظ محتوی مواد مغذی بالا می باشند و به توسعه فواید سلامتی کمک می کنند.

پنیر روستایی بدون چربی یا با چربی پایین یک میان وعده غذایی کند هضم و عالی برای بدنسازان در حال رژیم می باشد. یک وعده ۲۴۰ گرمی پنیر روستایی شامل یک درصد چربی در حدود ۱۶۰ کالری و ۲۸ گرم پروتئین می باشد.
شما می توانید ویتامینهایتان را در فرم مایع بخورید. در این صورت آنها آسانتر صرف ، هضم و مهمتر از همه به صورت بهتر جذب می شوند.

   همواره از سبزیجات و میوه جات به میزان فراوان استفاده کنید. سبزیجات را در املت خود بریزید و هر روز در کنار صبحانه خود یک میوه صرف کنید. در این صورت ، در ابتدای روز آنها به شما مواد مغذی و فیبر لازم را می دهند و این باعث یک شروع خوب در کسب نیازمندی های روزانه می شود.

از مصرف میوه وسبزیجات کنسرو شده خودداری نکنید. آنها اغلب مغذی تر از موارد تازه هستند. اما به خاطر بسپارید که همیشه برچسب های روی محصولات را بخوانید و از مصرف آنهایی که حاوی شکر یا نمک افزوده شده می باشند ، اکیداً خود داری کنید.

منبع : مجله Muscle&Fitness

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.