بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
یوگا و محل کار





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
جمعه ۱ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

یوگا و محل کار

738

یوگا در محل کار

کار کردن در محل کار و یا جلوی کامپیوتر برای مدت طولانی باعث آسیبهایی به گردن،شانه و ماهیچه های پشت می گردد که به مرور می تواند به سفتی و کشش ماهیچه ها بینجامد.

این کشش می تواند موجب سردرد، کمر و گردن درد و همچنین درد در شانه ها گردد. اگر به این دردها توجه نشود ممکن است به کار و همچنین زندگی روزانه شما آسیبهایی جبران ناپذیر بزند.
نرمشها و حرکاتی ساده مانند یوگا در محل کار می تواند به آرام کردن  درد و از بین بردن علامتهای دیگر با کاهش فشار و قوی نمودن ماهیچه ها کمک می نماید.

کار کردن در زندگی ما موضوع خیلی مهمی است.   بیشتر ما برای مدت طولانی خود را در اتاق کار زندانی می کنیم و یا پشت میز کامپیوتر می نشینیم و کم کم علائم فیزیکی نظیر درد، سفتی ماهیچه ها و خستگی زندگی ما را به جهنم تبدیل می کند.

پزشکان و روانشناسان بر این عقیده اند که انجام تمرینات ساده یوگا در محل کار هم بر روی جسم و ذهن کارمندان و هم در رفع خستگی آنها کمک می نماید. تمرینات ساده یوگا را می توان بدون بلند شدن از روی صندلی ، در هر زمان و هر روز انجام داد. فقط چند دقیقه در روز  را به خود اختصاص دهید و یوگا را به زندگی روزانه خود اضافه نمایید. در اینجا به چند تمرین ساده اشاره می نماییم:
حرکات صحیح
استرس
گردن
شانه ها
چشم ها
نشستن و ایستادن صحیح یکی از مهم ترین عواملی است که باید به آن توجه داشت. به محض اینکه نشستن و استادن صحیح را فراموش نماییم مشکلات ما آغاز می شوند. این تمرینات ساده می توانند به درست قرار گرفتن ستون فقرات کمک نمایند.
پاها را به اندازه لگن از هم باز کنید و به جلو خم شوید.
سپس به پایین و پاهای خود نگاه کنید. پاها باید موازی با یکدیگر باشند.(||)
اگر این کار را نشسته انجام می دهید دقت کنید که زانوها و لگن در یک زاویه باشند.
صاف و مشیده بر روی صندلی بنشینید.
حرکت جنگجو برای آرامش دادن به فسمت بالای بدن مناسب می باشد.در اینجا به آموزش این حرکت می پردازیم.
روش صحیح تنفس برای از بین بردن استرس:
آیا شما در اول روز و یا بعد خوردن غذا خمیازه می کشید؟ و یا با افزایش  استرسهای روزانه در محل کار احساس خستگی و خواب آلودگی می کنید؟
این تکنیکهای تنفس را تمرین نمایید و مطمئن باشید که این تنفسها در از بین بردن استرسها به شما کمک می نماید و شما برای شروع کار آماده هستید.
انگشت شصت دست راست خود را روی سوراخ بینی سمت راست خود قرار دهید.
دم و بازدم عمیقی بکشید.
انگشت دوم دست راست خود را روی سوراخ سمت چپ بینی خود بگذارید .
تا آنجا که می توانید دم و بازدم عمیق بکشید.
این تمرینات را برای یک دقیقه انجام دهید.
در حالیکه روی صندلی نشسته اید و یا روبروی کامپیوتر نشسته اید گردن شما شروع به درد گرفتن می کند. در اینجا راه ساده ای برای کاهش استرس و اجتناب از درد  را به شما آموزش می دهیم.
حرکاتی برای شانه ها:
وقتی که برای مدت زمان طولانی در یک وضعیت ساکن باشید کم کم مشکلاتی که برای شانه بوجود آمده اند خود را نشان می دهند. در این قسمت به حرکاتی ساده برای قوی نگه داشتن شانه ها اشاره می نماییم.
تمرینات چشم:
چشمها مانند آینه هایی نمایانگر روح شما هستند. بنابراین این وظیفه شماست که مراقب آنها باشید.در این به چند تمرین ساده مناسب برای چشمها اشاره می کنیم و برای مشاهده به این مطلب مراجعه کنید.

منبع: سی مرغ

نظر خود را بگذارید


− پنج = 0

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز