تشریح انواع مکمل ها | مکمل

کراتین برای قبل و بعد تمرین

On

 کراتین برای قبل و بعد تمرین

مزایای کراتین . بخوبی شناخته شده است. مصرف کراتین قبل و پس از تمرین می تواند مزایای متعددی برای بدنسازان در پی داشته باشد. اول اینکه می تواند کمک کند به هدایت آب به سمت عضلات ، و از این طریق باعث افزایش قدرت عضلات می شود. وقتی با وزنه و تکرارهای بیشتری نمرین کنید، رشد بیشتری را هم تحریک می کنید.

دوم  اینکه ، پس از تمرین کراتین می تواند کمک کند به هدایت بهتر مواد مغذی به سمت عضلات که نتیجه اش ریکاوری بهتر خواهد بود.

علاوه بر اینها ، تحقیقات جدیدتر نشان داده کراتین دارای آثار شبه آنتی اکسیدان است و می تواند مزایای تمرینات قلبی عروقی را هم تقویت کند. به تمام این دلایل، کراتین مشهورترین و پر طرفدارترین مکمل در میان بدنسازان بشمار می آید.

شیوه و مقدار مناسب مصرف : ۳تا ۵ گرم کراتین به همراه نوشیدنی پروتئین قبل از تمرین ، و ۳تا۵ گرم کراتین به همراه نوشیدنی پروتئین پس از تمرین خود ( برای مجموع ۶ تا ۱۰ گرم ) میل کنید.

منبع : مجله Muscle&Fitness

About احسان اخلاق منش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *