بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
کاهش وزن همراه با روشی ساده





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

کاهش وزن همراه با روشی ساده

202

5خیلی از ما هر چند که وزن خود را کاهش می‌دهیم اما نسبت به آنچه می‌خوریم و ورزش می‌کنیم دقت نمی‌کنیم. خیلی کارها هست که یا نباید انجام دهیم یا باید بیشتر انجام دهیم تا سلامتی خود را بهبود ببخشیم.


   بیشتر بخوابید

تحقیقات نشان داده است که اگر هر شب فقط ۴ تا ۷ ساعت بخوابید بعد از یک زمان کم (در حدود ۶ شب)سطح گلوکز افزایش پیدا می‌کند. البته تازه والدین‌ها از این قاعده مستثنی می‌باشند. اما هر کس دیگری باید در شب ۸ ساعت بخوابد و قبل از نیمه شب هم باید به رختخواب برود. هر ساعت استراحت قبل از نیمه شب، ارزشی دو برابر از استراحت بعد از این ساعت دارد. چون که مقدار کورتیزول در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد. غذاهای فراورده و تصفیه شده کمتر مصرف کنیداز خوردن غذاهای سریع و سرخ شده اجتناب کنید و سعی کنید هر چه بیشتر غذاهای طبیعی را استفاده کنید. واجب است که فیبر به اندازه کافی مصرف کنید، این ماده در میوه‌جات و سبزی‌جات به وفور یافت می‌شود. از نوشیدنی های قندی استفاده نکنید. در عوض آب زیاد بنوشیدآب برای خیلی چیزها مثل هضم وحذف مواد سمی ‌بدن مفید می‌باشد. همچنین برای انتقال مواد مغذی به سلول هایی از بدن که برای سوزاندن کالری انرژی نیاز دارند.

 آشپزخانه خود را بیشتر بشناسید.

درست است که وقت می‌گیرد اما به شما فرصت می‌دهد تا غذای خود را بهتر انتخاب کنید و از مواد بهتری در آشپزی استفاده کنید.

 آرام بجوید

وقتی غذا میل می‌کنید به آرامی‌بجوید. فرهنگ ما همه را تشویق می‌کند فقط وقتی که نشسته‌ایم و آرام هستیم غذا بخوریم.

 به طور عمیق نفس بکشید

متاسفانه خیلی از روزها ما به طور عمیق نفس نمی‌کشیم. نیمه روز و در پایان روز ۱۰ نفس عمیق و هشیارانه بکشید. چشم های خود را ببندید و هوا را از طریق بینی وارد شش‌ها کرده و از طریق دهان به بیرون بدهید. به طور عمیق نفس کشیدن خیلی مهم می‌باشد خواه روز پر استرسی باشد، یا شروع روز و یا بخواهید غذا بخورید.

 گرسنگی نکشید

بعضی افراد ممکن است که به اندازه کافی غذا نخورند، در این صورت فقدان کالری بدن را در حالت ذخیره قرار می‌دهد. بدن انسان خیلی تیز هوش می‌باشد و اگر به اندازه کافی غذا دریافت نکند، متابولیسم به بدن هشدار می‌دهد که هر کالری را که دریافت می‌کند ذخیره کند یا انرژی را از بافت ماهیچه تولید کند. این به ضرر بدن می‌باشد. ضمنا صبحانه را حذف نکنید. افرادی که صبحانه نمی‌خورند ۴ برابر افزایش وزن پیدا می‌کنند.

 فراتر از ورزش بروید

اگر بیرون از منزل کار می‌کنید، احتمالا نمی‌توانید آنچه را که میل دارید بخورید یا بنوشید. باید بدانید که ورزش همراه با خوب غذا خوردن و روحیه خوب داشتن مفید می‌باشد.
برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم. به خاطر داشته باشید که تندرست بودن چیزی است که باید هر روز برای آن در تلاش باشیم.

نظر خود را بگذارید


7 × نُه =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز