بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
چگونه ماهیچه های خود را حجیم کنیم؟





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۷ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

چگونه ماهیچه های خود را حجیم کنیم؟

1189

hajmاگر شما جزئیات محاسبه کالری و مقدار مواد غذایی که باید مصرف کنید را نمی‌دانید نگران نباشید. جزئیات، برای محاسبات بسیار دقیق است اما بیشتر افراد چنین کاری نمی‌کنند. آگاهی در مورد بدن خود و تجربه کردن بسیار مهمتر است. می‌توانید با استفاده از اطلاعات این مقاله از روش آزمون و خطا نیز استفاده کنید.
از نکات زیر استفاده کنید:


* کربوهیدرات و پروتئین را ۳۰ دقیقه قبل از شروع ورزش مصرف کنید.
* برای جلساتی که به طور قابل ملاحظه‌ای طولانی است، مثلا جلسه‌ای که بیشتر از یک ساعت است و تمریناتتان شدید است، قبل از ورزش یک نوشیدنی ورزشی بنوشید.
* پروتئین و کربوهیدرات را بلافاصله یا ۳۰ دقیقه پس از ورزش مصرف کنید.
* مکملهای پروتئینی را بیش از حد مصرف نکنید. می‌توانید پروتئین مورد نیاز خود را از گوشت مرغ، ماهی، سویا، شیر کم چربی و مقداری گوشت قرمز تامین کنید.
* برخی ورزشکاران به جای اینکه سه وعده‌ی غذایی سنگین مصرف کنند، شش وعده‌ی غذایی متوسط مصرف می‌کنند. در مورد این مسئله هم نگران نباشید چون افراد با هم متفاوتند و برنامه افراد دیگر ممکن است برای شما مناسب نباشد. در هر صورت وعده صبحانه را داشته باشید.
* رژیم غذایی سالمی‌داشته باشید، مقدار چربی‌های اشباع شده و کلسترول را کاهش دهید و مقدار زیادی میوه، سبزیجات، لوبیا، غلات کامل و چربی هایی که در آجیل، دانه ها و دانه های روغنی وجود دارد مصرف کنید.
* به مقدار کافی مایعات مصرف کنید، تا آب از دست رفته بدن را جبران کنید. در مورد اثر ادرار آور نوشیدنیهایی مانند چای و قهوه اغراق شده است و چای و قهوه هم می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.
مصرف مکملها در بدنسازی:
مکملها در بدنسازی همیشه بحث برانگیز بوده اند. بعضی از آنها موثرند و برخی نیستند. برخی هم تاثیرات منفی دارند. بعضی از مکملها خطرناک و غیر قانونی اند و افرادی که از آنها استفاده می‌کنند از مسابقات محروم می‌شوند.  در واقع بسیاری از مکملها فقط پول و هزینه را هدر می‌دهند.
مکملهای پروتئینی به خصوص آنهایی که از کشک یا پنیر تهیه می‌شوند برای ورزشکارانی که مشغولیت زیادی دارند قابل استفاده است. مشکل اینجاست که اکثر مکملها بدون آگاهی و دقت مصرف می‌شوند و انواعی از آنها کیفیت کافی ندارند.
اثرات مکملها و استفاده ی قانونی از آنها در بدنسازی و پرورش اندام موضوع گسترده ای است که در مقالات قبلی نیز به آنها پرداخته ایم.
برنامه رژیم غذایی بدنسازی:
تغذیه صحیح و تنظیم رژیم غذایی کار پیچیده ای است. برای مسابقات ورزشی، متخصصان تغذیه ورزشی و فیزیولوژیستها مدام کار می‌کنند تا برنامه مناسبی برای ورزشکاران طراحی کنند.  اگرچه ما به اندازه ورزشکاران حرفه ای نگران ثانیه های مسابقه و یا میلیمتر های اندازه ی دور بازو نیستیم اما بی شک تغذیه خوب کمک زیادی به فعالیت و ورزش می‌کند.

منبع:سیمرغ

نظر خود را بگذارید


− 4 = پنج

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز