معرفی مکمل های برتر | مکمل

چه مکمل هایی رو باید مصرف کنیم تا بهترین نتیجه رو بگیریم؟

On

چه مکمل هایی رو باید مصرف کنیم تا بهترین نتیجه رو بگیریم؟

در باشگاه عضلات را از بین می بریم، بیرون آنها را با استراحت، تغذیه و مکمل ها دوباره می سازیم. یاد بگیرید که چه مکمل هایی مصرف کنید، و آنها را چه زمانی مصرف کنید تا بهترین نتایج را ببینید. همه می دانیم چیزی بهتر از یک تمرین خوب نیست. با تمام توان به آهن حمله می کنید. حس می کنید خیلی مفید بوده، مگر نه؟ درسته. ولی در کجا رشد می کنید؟

در باشگاه که نیست. در باشگاه نابود می کنیم. بدنمان را از بین می بریم. در زمان احیا رشد می کنیم. درسته، گفتم احیا. همیشه افرادی را می بینم که زیاد تمرین می کنند، ولی نتیجه نمی گیرند. آنها متوجه نیستند که تمرین، تنها بخش کوچکی از رشد یا حتی کاهش وزن است. من می توانم در تمام طول سال به یک شکل تمرین کنم، و تنها با تغییر تغذیه و مکمل ها وزنم را زیاد یا کم کنم.
پس، حرفم اینه: اینکه “چی” به عنوان سوخت به بدنتان می دهید مهم است. و اینکه “کی” می دهید خیلی مهم است. زمان بندی مهم است و باید از آن برای دریافت غذا و مکمل ها استفاده کنید. بنا بر اهدافتان ممکن است گاهی اوقات بیشتر، و گاهی کمتر بخورید. ولی صرف نظر از هدف، همیشه مکمل ها لازم هستند. غذا های معمولی خیلی خوبند.

غذا های معمولی تنها ماده ی مهم لازم برای افزایش وزن و نیرو و رسیدن به ظاهر مورد نظر هستند. ولی در مرحله ی حرفه ای، بیشتر از غذا لازم است. به مکمل ها هم برای ترمیم و احیا و رشد بیشتر نیاز دارم.

در ادامه مطلب ۵ راز استفاده از مکمل ها را آورده ام. کار خاصی لازم نیست. فقط همه چیز را ساده و هدف مند کن.
قوانین لازم برای مکمل های مناسب
۱٫صبح زود در طول روز زمان های خاصی وجود دارد که بدن برای رشد و ترمیم به غذا و مکمل ها نیاز دارد. اول از همه، صبح بعد از چندین ساعت گرسنگی، بدنتان به مواد مغذی نیاز دارد. برای همین به همراه بلوط و تخم مرغ از “انیمال پک” استفاده می کنم تا مطمئن شوم که برای شروع روز مواد لازم را دارم. برای من همیشه با “انیمال پک” شروع می شود. صرف نظر از مکمل هایی که استفاده می کنم، همیشه آن را می خورم
۲٫قبل از تمرین زمان مهم بعدی برای من، قبل از تمرین است. تمرینات باید شدید باشد، پس باید مواد و سوخت لازم را داشته باشم. من از مواد ساده استفاده می کنم.

۳۰ دقیقه قبل از تمرین از ” پمپ” استفاده می کنم، تا گردش خونم بالا باشد و انرژی لازم برای تمرین را داشته باشم. ” پمپ” تمام طول ورزش را دوام می آورد. کمک می کند متمرکز باشم و در چند بار آخر کم نیاورم. مثل “مولتی ویتامین”، این هم جز ثابتی از برنامه من است

چه مکمل هایی رو باید مصرف کنیم تا بهترین نتیجه رو بگیریم؟
۳٫در طول تمرین در وسط تمرین مقداری امینواسید ضروری دریافت می کنم. دلیل این کار این است که در این زمان خون بیشتری در عضلات جریان دارد، و درنتیجه فرصت خوبی برای وارد کردن مواد است.
۴٫بعد تمرین چهارمین و مهمترین، بعد از تمرین برای احیا و ترمیم است. اگر می خواهید سخت تمرین کنید، به هیچ وجه نباید این فرصت را از دست بدهید. در اینجا از “ریکاوری” استفاده می کنیم. من مدت طولانیی منتظر مکملی مانند “ریکاوری” بودم. شما تمرین کنید و سپس اجازه دهید “ریکاوری” ترمیم زا بعهده بگیرد. بعد از تمرین بدن شما مانند بک اسفنج خشک است. باید آن را دوباره با تمام آنچیزی که در تمرین مصرف کردید پر کنید. و باید این کار را سریع انجام دهید. “ریکاوری” ترکیب مناسب برای ترمیم سریع تر، و آغاز رشد است. من از ” پمپ” به همراه “ریکاوری” استفاده می کنم و به آن “تغذیه وزن” می گویم. با آنکه استفاده از آن را تازه شروع کرده ام، ولی احساس می کنم موثر بوده است.
۵٫قبل از خواب آخرین وعده ای که نباید فراموش شود، قبل از خواب است.

برای رشد بیشتر باید قبل از خواب مکمل استفاده کنید، تا در طول خوابتان رشد کنید. من در زمان خواب از ” ZMA” و افزاینده تستسترون استفاده می کنم. این انتخاب من برای افزایش سطح تستسترون است.

من بعضی وقت ها از مکمل های زیاد و متنوع استفاده می کنم، و دیگر وقت ها از چند مکمل ساده. این برنامه من است، و برنامه شما می تواند بنا بر اهدافتان کاملا متفاوت باشد. ولی نکته مهم و مشترک توجه به زمان بندی است. با زمان بندی مناسب مکمل ها با شما کمک می کنند. با تغذیه و مکمل های مناسب می توانید بر مشکلات تمرینتان غلبه کنید و به اهدافتان برسید.

منبع : تک اندام

About احسان اخلاق منش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *