بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
چند تمرین با ستارگان پرورش اندام





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۷ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

چند تمرین با ستارگان پرورش اندام

1652

چند تمرین با ستارگان پرورش اندام

در اینجا آشنا میشوید با برنامه و نکاتی از بدنسازان حرفه ای که شامل جف لانگ، تونی فریمن، رانی راکل و … می شود.

برنامه ساق جف لانگ
لانگ در مسابقه حرفه ای فونیکس ۲۰۱۱ به مقام هفتم رسید. او برای تمرین روی ست ها حرکت پرسی را با دستگاه پرس پا انجام می دهد و ساق ایستاده را با وزن بدن به حالت ایستاده روی یک بلوک انجام می دهد با هر چند تکرار که ممکن است.
او ساق ها را هفته ای ۲ بار تمرین می دهد و برای این کار ۲ برنامه تمرین جداگانه دارد.

برنامه۱

ساق نشسته ۴تا۵ ست با تکرارهای ۱۵ تا ۲۵ تایی
ساق ایستاده ۴تا۵ ست با تکرارهای ۱۵ تا۲۵تایی
بالا کشیدن نوک پاها ۳تا۴ ست با تکرارهای ۱۵ تا ۲۵تایی

برنامه۲

ساق ایستاده با اسمیت ۴ ست با تکرارهای ۱۰تا۱۲تایی
ساق پرسی ۴ ست با تکرارهای ۱۰تا۱۲تایی
ساق با وزن بدن ۲ ست با تکرارهای ۵۰تایی

برنامه جلوبازو فریمن

تونی فریمن ۴۵ ساله در سال ۲۰۱۱ قهرمان سوپرنمایش اروپا شد که هفتمین برد حرفه ای اش در IFBB بود. او به طور منظم برنامه تمرین جلوبازوی خود را تغییر می دهد.

حرکت جلوبازو با کابل می تواند به صورت تک دست یا ۲ دست اجرا شود.
فریمن جلوبازوی خود را هفته ای یک جلسه تمرین می دهد و شاید یک روز دیگر در هفته یک دم عضلانی سریع به این عضلات بدهد.

برنامه تمرین فریمن

جلوبازو هالتر میله تک دست جمع ۴ ست با تکرارهای ۱۰ تا ۱۵ تایی
جلوبازو لاری ۴ ست با تکرارهای ۱۰تا۱۵ تایی
جلوبازو تک دمبل خم ۴ ست با تکرارهای ۱۰تا۱۵تایی
جلوبازو کابل ۴ ست با تکرارهای ۱۰تا۱۵تایی

چند تمرین با ستارگان پرورش اندام
نکاتی از کریک ریچاردسون

وقتی که نشر از جانب را انجام می دهم هر تکرار را در حالی شروع می کنم که دمبل ها کنار بدن قرار دارند. وقتی اجازه می دهید دمبل جلوی بدن به هم برسد، عضلات اندکی ریلکس می شوند بنابراین اگر دمبل ها را کنار بدن حفظ کنید، فشاری دائم روی عضلات حفظ می کنید.

-من معمولا در هیچ حرکت پرسی آرنج ها را کامل صاف نمی کنم در واقع سه چهارم مسیر رو به بالا را طی می کنم تا فشاری دائم روی عضلات حفظ کنم.

-حرکت اسکوات با اسمیت برای سایز عضلات ران من یک کلید است. این حرکت را دوست دارم چون نیازی به حفظ تعادل وزنه وجود ندارد بنابراین می توانم روی پاها تمرکز کامل کنم نه روی وزنه.
-من حرکات تمرین شکم را تا رسیدن به ناتوانی انجام می دهم. شاید حتی تکرارها را شمارش نکنم. فقط دنبال سوزش در هر ست هستم و می خواهم که سریع کار کنم و بین ست ها زیاد استراحت نمی دهم.

بن پاکولسکی: موافق اسکوات

اسکوات از پشت همیشه سنگ بنای تمرینات پای من بود. کلید موفقیت آن در یادگیری صحیح حرکت است. به طوری که بالاتنه را صاف نگهدارید و به آرامی پائین بروید تا فشار روی عضلات ران متمرکز شود.

وقتی که صحبت از رشد عضلات پا است، اگر اسکوات را به خوبی نشناسید در واقع امتیاز بزرگی را از دست خواهید داد.

رانی راکل: مخالف اسکوات اصلی

هرگز اسکوات از پشت را انجام نمی دهم. فقط اسکوات از جلو را انجام می دهم. این حرکت را اول برنامه پا انجام می دهم و برایم خیلی خوب جواب می دهد. هرگز دلیلی برای انجام اسکوات از پشت ندیده ام. اسکوات از جلو بیشتر روی عضلات ران و کمتر روی عضلات نشیمن گاهی تمرکز دارد.

منبع : تک اندام

نظر خود را بگذارید


2 + سه =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز