بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
چربی ها





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
چهارشنبه ۲۹ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

چربی ها

877

 چربی ها

سلول های چربی شبیه مخازن ذخیره انرژی هستند که به منظور مصارف بعدی مورد استفاده قرار می گیرند. چربی ها در غذاهایی نظیر کره ، مارگارین ، روغن ،مغزها ،ودانه های روغنی یافت می شوند. پژوهش ها نشان داده که چربی های خوب نظیر
روغن ماهی به خصوص ماهی های آب های عمیق و روغن زیتون شامل اسیدهای چرب مهمی هستند که اگر در افراد بالای ۶۵ سال مصرف شوند خطر حمله قلبی را تا ۴۴ درصد کاهش می دهند.

انواع متفاوت چربی

چربی های اشباع شده

چربی هایی که در دمای معمولی جامد هستند .  چربی های اشباع شده به صورت عمده در محصولات حیوانی یافت می شوند و منجر به زیان های عمده ای در بدن می شوند. این نوع چربی مرتبط با ساخت کلسترول در رگ ها می باشد. پژوهش ها نشان داده که چربی های اشباع شده در رژیم غذایی می توانند منجر به افزایش سطح کلسترول بد در خون شوند. این نوع کلسترول ، کلسترول ناخواسته است که باید از افزایش آن جلوگیری شود.

گوشت ، محصولات لبنی ، تخم مرغ ، کیک ، بیسکویت ، کلوچه و… شامل این نوع چربی هستند.

چربی های اشباع نشده تک اتصالی

چربی های اشباع نشده تک اتصالی به کاهش میزان کلسترول بد در خون کمک می کنند. روغن زیتون ، کلنون و بادام زمینی شامل این نوع چربی هستند.

چربی های اشباع نشده چند اتصالی

در مقادیر کم می توانند به کاهش کلی کلسترول کمک کنند. روغن نباتی و روغن نخل نمونه هایی از چربی های اشباع نشده چند اتصالی هستند.
 چربی ها
تاًثیرات مصرف چربی

مصرف چربی دلیل عمده ذخیره چربی در بدن است، زیرا چربی ها به لحاظ کالری غنی هستند. این در حالی است که متخصصین تغذیه همواره توصیه می کنند که افراد باید کمتر از۲۰ درصد کالری دریافتی خود را از چربی به دست آورند . همچنین توجه دارید که مصرف بسیار چربی منجر به ایجاد بیماری های مختلف و بالا رفتن وزن می شود، پس به منظور دوری از این مسئله افراد نیازمند به مصرف چربی سالم در رژیم خود هستند. چربی ها ، منبع ویتامین های قابل حل D ،AوE می باشند.

چربی ها به تولید هورمون ، سلامتی پوست  و محافظت از ارگان های حیاتی کمک می کنند. وجود میزان قابل توجهی چربی در رژیم غذایی می تواند منجر به افزایش خطر ابتلاء به بیمارهایی شود که در جوامع پیشرفته رو به افزایش هستند.

جایگزین های بهینه

چربی های اشباع شده را در رژیم غذایی تان محدود کنید. این چربی ها عبارت از کره ، خامه ، محصولات روزانه چرب ، گوشت های چرب ، کیک ، کلوچه و غذاهای سرخ کردنی می باشند. به منظور پخت غذا از گوشت لخم استفاده کنید و قبل از پخت چربی ها پوست را از گوشت جدا کنید و تا جایی که امکان دارد از مصرف محصولات لبنی پرچرب دوری کنید.

نسبت به چربی های پنهان در موارد غذایی فرآیند سازی شده و غذاهای شور آگاه باشید. چربی های مایع را به انواع جامد ترجیح دهید. برای مثال سعی کنید از روغن زیتون به جای کره استفاده کنید.

حجم هایی از چربی های اشباع نشده یا چربی خوب را در رژیم غذایی تان بگنجانید. منابع شامل : ماهی ، روغن کلولا ، زیتون ، مغزهای روغنی و… می باشند.

همچنین سعی کنید روزانه از چربی های امگا ۳ استفاده کنید که شامل ماهی های چرب نظیر ماهی آزاد ، تن و ساردین می باشند. سعی کنید طی هفته سه وعده غذایی تان را یبه مصرف ماهی اختصاص دهید.

منبع : jafarpoor.com

نظر خود را بگذارید


− هشت = 1

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز