بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
چرا خوردن صبحانه زندگی ما را نجات می دهد؟





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
چهارشنبه ۲۹ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

چرا خوردن صبحانه زندگی ما را نجات می دهد؟

581

images حتما این چندمین بار است که درباره فواید خوردن صبحانه می شنوید. حتی یک وعده کوچک در هنگام صبح می تواند جلوی افزایش وزن ، کلسترول ،بالا رفتن فش
ار خون و خطرات دیابت را بگیرد. گرچه دلیلی محکم تر از اینها که گفته شد برای خوردن صبحانه دیده نمی شود اما یک دلیل بسیار محکم دیگر هم پیدا شده و آنهم جلوگیری از حملات قلبی می باشد.
صبحانه زندگی شما را نجات می دهد

صبحانه هدیه بزرگی را به قلب شما می دهد. یک مقاله در مجله گردش خون این هفته نشان داده است که خوردن غذا در صبح ها میزان خطرات حمله قلبی را تا ۲۷٪ کاهش می دهد. این خبر خوبی برای شمایی است که همیشه به خوردن غذا در صبح ها اهمیت می دهید و این می تواند یک فراخوان خوشمزه صبحگاهی برای کسانی باشد که از این وعده غذایی مهم غفلت می کنند.


نخوردن صبحانه تقریبا درحال همه گیر شدن است چون زندگی پرمشغله ما به نحوی این دقایق کوتاه مان را از ما می دزدد. با توجه به بررسی های صورت گرفته از هر چهار یا پنج نفر ، یک نفر از وعده صبحانه طفره می رود و هر ساله این آمار بیشتر هم می شود. خوردن صبحانه از چندین سال قبل اهمیت خود را از دست داد ،در گذشته حدود ۸۰ ٪ مردم صبحانه می خوردند. از آن موقع ما روند روبه نزول را درپیش گرفتیم و دیگر قلب و دورکمر ما هم نمی تواند بیش از این تحمل کند.

بعد از یک شب خوابیدن ، بدن شما تمایل شدیدی به کالری خواهد داشت. بدون کالری بدن شما مطمئن نیست که چه زمانی وعده بعدی انرژی را دریافت می کند. برای اطمینان از دریافت آن متابولیسم بدن فرد را به حالت تعلیق وارد می کند تا بتواند به کالریهای مورد نیاز برسد. به علاوه ، صبحانه نخوردن و گرسنگی کشیدن در صبح باعث می شود که در طول روز سریعتر گرسنه شوید و مقاومت شما در برابر یک بسته چیپس و یا شکلات روی میزتان کمتر شود.

این علتهایی که گفته شد شاید به ما ثابت کند که چرا نخوردن صبحانه باعث افزایش خطر حمله قلبی و افزایش وزن شده و میزان ابتلا به دیابت را به اندازه ۲۱٪ در شما بالا ببرد. صبحانه اولین اتفاقی است که پس از پایان شب برای بدن شما می افتد و شارژ متابولیسم بدن را به سرعت برای کل روز افزایش می دهد؛ بنابراین هر چه زودتر صبحانه بخورید برای شما بهتر است.

بهانه های زیادی را از بیماران ، دوستان و اطرافیان خود درباره صبحانه نخوردن می شنویم – یا نمی توانند یا دوست ندارند بخورند . صبح ها گرسنه تان نمی شود؟ پس سعی کنید شبها کمتر غذا بخورید و یا فقط بروید آشپزخانه و کمی آشپزی کنید آنوقت ببینید چه احساسی خواهید داشت؛ بوی تخم مرغ هم زده سرو صدای معده شما را درمی آورد. از غذاهایی که به عنوان صبحانه خورده می شوند خوشتان نمی آید؟ حتما نباید غذای خاصی باشد ؛هرچه دوست دارید بخورید. شیر و تخم مرغ لزوما پای ثابت صبحانه که نباید باشند . می توانید کمی میوه و آبمیوه را برای صبحانه در نظر بگیرید.

آبمیوها بهترین گزینه برای آنتی اکسیدان ها و ویتامین های مبارز بیماریهاست. آب سبزیجات سرشار از پروتئین و ویتامین است و برای صبحانه بسیار مفید است ،کسانی که به رنگ غذا اهمیت می دهند ، میتواننداز میوه های رنگارنگ استفاده کنند تا بتوانند یک روز پرتحرک را آغاز کنند. صبحانه ای که فیبر دارد، شما را قوی می کند تا در طول روز بر میل خود در خوردن شیرینی جات غلبه نمایید. یکی از غذاهای جالب بلغورجو دوسر همراه با گردو و میوه است. می توانید از برخی دستورالعملهای صبحانه را اینجا ببینید و صبح ها میل کنید. قول می دهیم زبان شما موقع خوردن تنها عضوبدنتان نیست که از شما تشکر می کند. قلب شما با هر ضربانی که می زند به شما آنرا خواهد گفت.

نوشته دکتر Mehmet Oz

نظر خود را بگذارید


نُه × = 27

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز