بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
پنج مدل ورزش برای تخت کردن شکم





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۵ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

پنج مدل ورزش برای تخت کردن شکم

1009

پنج مدل ورزش برای تخت کردن شکم
به نظر می رسد که همه ما کمری زیبا و شکمی تخت می خواهیم به نظر می رسد که همه ما کمری زیبا و شکمی تخت می خواهیم. این پنج مدل ورزش می تواند به ما کمک کند تا موفق شویم.

کشش شکم

۱/ روی پشتتان دراز بکشید در حالیکه بازوهایتان در بالای سرتان باز باشد و پاهایتان به هم جفت باشد.
۲/ در حالی زانوی راست خود را خم کنید که با عضله شکمتان ارتباط پیدا کند. در همین زمان شانه های خود را بالا بیاورید و عقب ببرید.
۳/ اجازه بدهید تا عضلات شکمتان استراحت کنند و به حالتی که شروع کردید بر گردید. سپس با زانوی چپتان ادامه بدهید. ۴/
۵/ این تمرین را ۱۰ تا ۱۵ بار انجام دهید.
گردباد

۱/ روی پشتتان دراز بکشید و دستتان را پشت سرتان گره کنید. پاهایتان را بالا بیاورید به طریقی که پاهایتان کمب بالاتر از موازات زانویتان قرار گیرد. مچ پایتان باید ضربدری باشد.
۲/ سر و شانه هایتان را از سطح زمین به ارامی بالا بیاورید.
۳/ قسمت بالایی بدنتان را به گونه ای بگردانید تا آرنج سمت راستتان زانوی سمت چپتان را لمس کند.
۴/ سپس اجازه بدهید تا ماهیچه های شکمتان استراحت کند و به موقعیت شروع برگردد. سپس همین کار را با آرنج چپ و زانوی راسستان انجام دهید.
۵/ این تمرین را به آرامی و به تعداد ۱۰ تا ۱۵ بار انجام دهید.
ضربات قیچی

۱/ روی سطح زمین دراز بکشید به گونه ای که بازویتان به زمین چسبیده باشد و کف دستتان روی زمین باشد.
۲/ پاهایتان را بالا بیاورید تا زمانی که پاهایتان با سطح زمین زاویه ۴۵ درجه بسازد سپس آنها را به شکل V از هم باز کنید.
۳/ سپس سر و شانه هایتان را از سطح زمین بلند کنید.
۴/ سپس پاهایتان را به حالت X در بیاورید.
۵/ پاهایتان را دوباره به حالت V در بیاورید.
۶/ شما باید ایت حالت ضربات قیچی را ۱۰ تا ۱۵ بار تکرار کنید.

پنج مدل ورزش برای تخت کردن شکم
دایره پا

۱/ روی سطح زمین دراز بکشید به گونه ای که بازویتان به زمین چسبیده باشد و کف دستتان روی زمین باشد.
۲/ پاهایتان را بالا بیاورید تا زمانی که پاهایتان با سطح زمین زاویه ۴۵ درجه بسازد سپس آنها را به شکل V از هم باز کنید.
۳/ سپس در حالی که عضله های شکمتان در تماس قرار دارد ۴ دایره بزرگ با هر دو پایتان بزنید. پای راستتان باید در جهت عقربه های ساعت باشد و پای چپتان باید در خلاف عقربه های ساعت دایره درست کند.
۴/ سپس زمانی که پایتان را به سمت پایین آوردید اجازه بدهید که عضله هایتان استراحت کند.
۵/ این تمرین را ۵ تا ۱۰ بار انجام دهید.
حلقه شکم

۱/ روی پشتتان دراز بکشید در حالی که دستتان در زیر سرتان قرار دارد.
۲/ یکی از پاهایتان را بالا بیاورید و آن را از ناحیه زانویتان خم کنید و سپس آن را آن را روی زمین استراحت دهید.
۳/ در همین حین سر و شانه هایتن را از سطح زمین بالا بیاورید و آن را درست به حالت اول باز گردانید.
۴/ این تمرین را برای هر دو پا انجام دهید.
۵/ این تمرین را ۱۰ الی ۱۵ بار انجام دهید.

منبع : فیتنس تیپس

نظر خود را بگذارید


چهار × = 4

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز