بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
پنج راهکار ساده برای قرار گرفتن در مسیر کاهش وزن





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
پنج شنبه ۱۰ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

پنج راهکار ساده برای قرار گرفتن در مسیر کاهش وزن

1564

رژیم لاغری
اگر بعد از تعطیلات، یا گذراندن دوره‌ای پر استرس مجال برگشت به مسیر کاهش وزن را پیدا کرده‌اید، به جای اینکه از شروع دوباره دلسرد شده و روزها را به عقب بیاندازید، پنج راهکار ساده زیر را استفاده کنید تا خود را در مسیر ببینید. یادتان باشد لازم نیست یک باره فشار زیادی به خود بیاورید تا به روزهای اوج قبلی‌تان برگردید، سنگ بزرگ علامت نزدن است، شما مدتی از مسیر کاهش وزن دور بوده‌اید به همین دلیل، دوباره باید خود را مهیا کنید اما آهسته و به تدریج.
اگر هم جزو افرادی هستید که تازه می‌خواهید کاهش وزن را شروع کنید اما فکر دشواریها و خستگی‌های راه مانع‌تان می‌شود، با قدم‌های کوچک گفته شده در این مقاله، خود را وارد مسیر کاهش وزن صحیح کنید.

 بیشتر آب بنوشید.آب کالری ندارد. اگر بتوانید هر روز یک لیوان نوشابه خود را با آب جایگزین کنید، در هفته حدود هزار کیلوکالری کمتر وارد بدنتان کرده‌اید که اگر عادت جدیدتان را ادامه دهید، هر ماه تا حدود سیصد گرم همین تغییر کوچک، وزنتان را کم می‌کند.

 رژیم غذایی‌تان را پرفیبر تهیه کنید. فیبر کالری کمی دارد و فرایند هضم را کند می‌کند به همین دلیل خوردن فیبر به مدت بیشتری سیرمان نگه می‌دارد و کنترل وزن را ساده‌تر می‌سازد. پس در برنامه غذایی خود جایی برای غلات کامل، حبوبات، سبزیجات برگ سبز باز کنید. نیاز روزانه زنان به فیبر بیست و پنج گرم و مردان سی و هشت گرم است.

میوه و سبزیجات تازه مصرف کنید. آیا عادت به خوردن شیرینی، شکلات، کلوچه و دیگر خوراکی‌های شیرین و پرکالری دارید؟
اگر جوابتان بله است، پس لازم است مصرف شیرینی‌های مصنوعی را محدود کنید و نیاز به شیرینی خود را با انواع میوه‌های تازه ارضا کنید. اگر یک کاسه توت فرنگی آنقدر که می‌خواهید شیرین نیست، می‌توانید یک قاشق مرباخوری شکر روی آن بپاشید با این روش علاوه بر شکر، ویتامین ث، فیبر و فیتوکمیکال‌های توت فرنگی را هم دریافت کرده‌اید و از مزایای سلامتی‌بخش آنها بهره ‌مند شده‌اید.

 ماهی بخورید.
ماهی سرشار از روغن امگا – ۳است. چربی ضروری که برای سلامتی پوست، عملکرد مطلوب مغز و قلب به آن نیاز داریم. اگر ماهی را سرخ نکنیم و یا سس‌های خامه‌دار به آن اضافه نکنیم، غذایی کم کالری است. ماهی تن، سالمون و شاه ماهی غنی ترین منابع امگا – ? دربین انواع ماهی‌ها هستند. عادت کنید به جای استیک گوشت، استیک ماهی سالمون و به جای همبرگر، ساندویچ ماهی تن با نان تهیه شده از غلات کامل سفارش دهید.

هیچ وعده غذایی را حذف نکنید
بیشتر مردم فکر می‌کنند حذف وعده غذایی بهترین راه حل کاهش کالری دریافتی است. اما همین حذف وعده باعث می‌شود در طول روز ریزه خواری کنیم و در وعده بعدی به خود حق بدهیم و پرخوری کنیم تا گرسنگی‌مان برطرف شود. کلید کاهش وزن موفق افزایش تعداد وعده‌های غذایی و کاهش حجم وعده‌هاست. بنابراین در طول روز سه وعده اصلی و حداقل دو میان وعده از میوه‌ها و سبزیجات تازه و انواع مغزدانه‌ها داشته باشید

منبع:سیبیتا

نظر خود را بگذارید


× چهار = 28

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز