بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
پشتیبانی علمی از شیوه تمرین رونی کلمن !





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۶ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

پشتیبانی علمی از شیوه تمرین رونی کلمن !

1757

 پشتیبانی علمی از شیوه تمرین رونی کلمن !

بدون شک رونی کلمن در زمان اوج ، یکی از قویترین مردان دنیای بدنسازی به شمار می آمد ، ولی دامنه حرکتی که او استفاده می کرد همیشه مورد انتقاد بود . از آنجائیکه بطور معمول از وزنه های سنگین استفاده می کرد ولی دامنه نیمه در اجرای تکرارها .

بسیاری از بدنسازان این شیوه استفاده از تکرارهای نیمه را سرزنش می کنند که برای رشد عضلانی بی اثر است . با این حال تحقیقات تازه نشانگر خلاف این مسئله است. مطالعه تازه ای که نتایج آن در ژورنال تحقیقات قدرتی و بدنسازی به چاپ رسیده کشف کرده در حالی که تکرارهای نیمه می تواند برای سایز عضلانی خوب باشد ، ولی افزایش قدرت را محدود می کند .

در طول ۱۰ هفته ، محققان مردانی را تحت تمرین با تکرار های نیمه یا تکرارهایی با دامنه کامل قرار دادند . در حالی که افزایش حجم عضلانی در هر دو گروه مشابه بود ، افزایش قدرت در گروهی که از دامنه کامل حرکتی استفاده کرده بودند بیشتر بود .

نتیجه عملی این تحقیق این است که تکرارهای نیمه برای افزایش سایز عضلانی موثر است ولی برای حداکثر افزایش قدرت استفاده از تکرار های کامل بهتر است .

رونی کلمن : من از تکرارهای نیمه استفاده می کنم به این دلیل که دوست دارم فشار ممتد را بر عضلاتم حفظ کنم.

منبع  : مجله Muscle & Fitness

نظر خود را بگذارید


6 × = هجده

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز