پروتئین وی بهترین گزینه برای قبل و بعد از تمرین

پروتئین وی بهترین گزینه برای قبل و بعد از تمرین

 پروتئین وی بهترین گزینه برای قبل و بعد از تمرین

یکی از بهترین اقداماتی که می توانید برای پیشرفت خود انجام دهید، مصرف پروتئین وی قبل و پس از تمرین است. این زمانی از روز است که بدنسازان بیشترین نیاز به مواد مغذی را دارند، و پروتئین وی کمک می کند به افزودن بیشتر بر حجم عضلانی شما. اگر یک وعده پروتئین وی قبل از تمرین میل کنید، تاًثیر منفی بر تمرین شما نخواهد داشت به این دلیل که براحتی هضم می شود.

همچنین آمینواسیدها را در اختیار بدن قرار می دهد برای کمک به ریکاوری و ساختن حجم عضلانی . نوشیدنی پروتئین دیگری بلافاصله پس از تمرین باعث شروع سریع ریکاوری و پروسه رشد در سطحی بالا خواهد شد.

وعده پس از تمرین را به همراه کربوهیدراتی تند هضم میل کنید ( از جمله دکستروز یا مالتود کسترین .) این کار باعث هدایت پروتئین ( وکراتین .گلوتامین که در این زمان مصرف کرده اید ) به سمت عضلات می شود برای کمک به بازسازی ذخایر گلیکوژن که در طول تمرین سوزانده شده . شیوه و مقدار مناسب مصرف قبل از تمرین ، ۲۰ تا ۴۰ گرم پروتئین وی به همراه ۴۰ گرم کربوهیدرات کند هضم میل کنید.

پس از تمرین هم همین مقدار پروتئین وی را به همراه ۴۰ تا ۸۰ گرم کربوهیدرات تند هضم میل کنید. همانطور که پیش از این ذکر شد گلوتامین وکراتین را هم به این وعده ها اضافه کنید.

منبع : مجله Muscle&Fitness

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.