بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
پروتئین وی بهترین گزینه برای قبل و بعد از تمرین





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
چهارشنبه ۲۹ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

پروتئین وی بهترین گزینه برای قبل و بعد از تمرین

1741

 پروتئین وی بهترین گزینه برای قبل و بعد از تمرین

یکی از بهترین اقداماتی که می توانید برای پیشرفت خود انجام دهید، مصرف پروتئین وی قبل و پس از تمرین است. این زمانی از روز است که بدنسازان بیشترین نیاز به مواد مغذی را دارند، و پروتئین وی کمک می کند به افزودن بیشتر بر حجم عضلانی شما. اگر یک وعده پروتئین وی قبل از تمرین میل کنید، تاًثیر منفی بر تمرین شما نخواهد داشت به این دلیل که براحتی هضم می شود.

همچنین آمینواسیدها را در اختیار بدن قرار می دهد برای کمک به ریکاوری و ساختن حجم عضلانی . نوشیدنی پروتئین دیگری بلافاصله پس از تمرین باعث شروع سریع ریکاوری و پروسه رشد در سطحی بالا خواهد شد.

وعده پس از تمرین را به همراه کربوهیدراتی تند هضم میل کنید ( از جمله دکستروز یا مالتود کسترین .) این کار باعث هدایت پروتئین ( وکراتین .گلوتامین که در این زمان مصرف کرده اید ) به سمت عضلات می شود برای کمک به بازسازی ذخایر گلیکوژن که در طول تمرین سوزانده شده . شیوه و مقدار مناسب مصرف قبل از تمرین ، ۲۰ تا ۴۰ گرم پروتئین وی به همراه ۴۰ گرم کربوهیدرات کند هضم میل کنید.

پس از تمرین هم همین مقدار پروتئین وی را به همراه ۴۰ تا ۸۰ گرم کربوهیدرات تند هضم میل کنید. همانطور که پیش از این ذکر شد گلوتامین وکراتین را هم به این وعده ها اضافه کنید.

منبع : مجله Muscle&Fitness

نظر خود را بگذارید


7 + = نُه

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز