بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
پارالل پشت بازو





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۷ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

پارالل پشت بازو

2091

پارالل پشت بازو

آموزش کامل حرکت پارالل پشت بازو

شروع:

دستان تان را محکم روی میله های پارالل قرار داده و خودتان را از زمین جدا کنید تا در هوا معلق شوید و باسن تان کمی بالاتر از سطح میله ها قرار بگیرد. تنه را صاف نگه داشته و آرنج ها را تا جای ممکن نزدیک به بدن حفظ کنید. برای برخورداری از ثبات و تعادل بهتر می توانید زانوها را کمی خم نموده و پاها را بصورت ضربدری روی هم بیندازید.


اجرا:

حرکت به سمت پایین را به ارامی اجرا کنید تا آرج هایتان به زاویه ۹۰ درجه برسند. سپس، لحظه ای مکث نموده و وزن بدن تان را با نیروی انقباض پشت بازوها به سمت بالا پرس کنید، حرکت به سمت بالا را اندکی قبل از قفل شدن مفصل آرنج متوقف نمایید. از تمایل پیش از حد به سمت جلو خودداری کنید، چون این کار موجب انتقال فشار از عضلات پشت بازو به عضلات سینه می گردد.

منبع : ایرانی فیتنس

نظر خود را بگذارید


8 − پنج =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز