يک اصل مسلم در رژيم هاي لاغري

یک اصل مسلم در رژیم های لاغری

یک اصل مسلم در رژیم های لاغری
یک اصل مسلم و تغییر ناپذیر در رژیم های لاغری «وعده غذایی بیشتر، غذای کمتر» خواهد بود. شما برای رسیدن به لاغری واقعی و ماندگار باید ۴ الی ۶ وعده در روز غذا بخورید. مصرف قندها و مخصوصا قندهای زود جذب را به حداقل رسانده، مصرف چربی های زاید و اشباع شده را از برنامه غذایی خود حذف کرده و پروتئین مصرفی خود را نیز در حد معقولی افزایش دهید.

شاید تنها نکته ای که در رژیم های ناکارامدی که اغلب مردم ما نیز با آن بیگانه نیستند، رعایت نشده و همین امر نیز منجر به شکست می شود، رعایت نکردن تعدد وعده های غذایی و خلاصه کردن رژیم در ۲ یا ۳ وعده در روز باشد.

اشاره به این نکته را نیز ضروری است  که تفاوت عمیق و ریشه داری بین زدودن چربی های زاید از بدن  و دفع آب از بدن  وجود دارد.

منبع : فیتنس تیپس

۰ دیدگاه

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.