بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
وضعیت‌های مختلف کشش





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۳ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

وضعیت‌های مختلف کشش

909

وضعیت‌های مختلف کشش
البته تأکید زیادى نمى‌شود که ضرورتاً قبل از انجام تمرینات کششی، بدن را باید گرم نمود. گرچه فرد مى‌تواند از طریق انقباضات استاتیک دماى عضلات خاصى را افزایش دهد. اما چنانچه ورزشکار بخواهد درجهٔ حرارت تمام بدن را افزایش دهد. و در عین حال تمام مفاصل بدن را نیز تحت فشار قرار دهد، باید فعالیت ورزشى خود را با برنامه‌هاى مناسب دو و ژیمناستیک آغاز کند.

۱. تمرینات کششى را باید جزئى از برنامه‌هاى گرم کردن قرار داد. به‌علاوه از این مسأله نباید وحشتى داشت که پس از ۳۰ ثانیه کشش معمولى عضلات به کمک روش الاستیک، عضلات را در دامنهٔ خارجى تحت کشش قرار داد زیرا دوک‌هاى عضلانى نسبت به هر دو وضعیت (کشش) و سرعت (کشش الاستیک) حساس بوده و به‌همین دلیل است که عضلات مى‌توانند وضعیت خود را با حرکت در دامنه‌هاى خارجى و با سرعت متوسط تطبیق دهند.

 ۲. ورزش‌هاى کششى و ورزش‌هاى PNF، نیاز به جلسات تمرینى خاصى دارد. هدف از انجام این تمرینات افزایش طول گروه‌هاى خاص عضلانى است. پس از دادن آموزش‌هاى لازم به ورزشکار، باید تمرینات کششى را طى جلسات و براى مدت معینى (مثلاً سه‌بار در هفته براى افزایش انعطاف و یک تا ۲ بار در هفته براى حفظ آن) انجام داد. در ضمن به نظر نمى‌رسد که ورزش‌هاى کششى با تمرینات اصلى تیم ورزشى مغایرت یا تداخلى داشته باشد.

۳. در هر جلسه ورزش‌هاى کششى را باید در پایان تمرینات سنگین ورزشى انجام داد تا از سفتی، خشکى و دردناک شدن عضلات پیشگیرى کند. در چنین مواقعى تأثیر کشش مانند ماساژ ملایم عضلات است.

در نهایت این نکته را به‌خاطر بسپارید که هدف از کشش انعطاف‌پذیرى بیشتر بدن است.

منبع : فیتنس تیپس

نظر خود را بگذارید


× نُه = 45

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز