اصول تمرینی در بدنسازی | تمرین

ورزش هوازی

On

 ورزش هوازی

ورزش هـوازی خلاص شدن از شـر چربیها بدون ترمیدل وقتی صحبت از چربی سوزی است، تمرینات هوازی یک الزام است . ولی اگر تمرین ممتد روی ترمیدل شما را خسته کرده ودیگر نمی توانید انگیزه لازم را در خود ایجاد کنید برای اینکه با شدتی کار کنید که واقعأ برای ذوب کردن چربیها نیاز است ،بد نیست از دیگر وسایل هوازی هم بهره بگیرید و حتی کلایهای اسپینینگ .

کار روی دوچرخه ثابت با شدت بالا ، از جمله آنچه در کلایهای اسپیلینگ انجام می شود ، می تواند علاوه بر کمک به افزایش حجم عضلات پای شما ، مقدار زیادی از چربیهی تان بکاهد . مطالعه ای که اخیرأ در ایتا لیا انجام شده و در ژورنال طب ورزش وآمادگی جسمانی سال ۲۰۱۰ ارائه شد ، گزارش کرد افرادی که سه جلسه در هفته برای ۱۲ هفته به تمرینات با شدت بالا با دوچرخه ثابت چرداختند ، بدون اینکه تغییری در رژیم غذایی خود اعلام کنند ، به میزان ۵ در صد از ذخایر چربی شان کاسته شد.

ترکیب این نوع تمرینات با رژیمی چربی سوز می تواند بطور چشمگیری از چربیها ی شما بکاهد.

منبع : jafarpoor.com

About احسان اخلاق منش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *