بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
ورزش هوازی برای درمان بی خوابی





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
جمعه ۴ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

ورزش هوازی برای درمان بی خوابی

871

 ورزش هوازی برای درمان بی خوابی

یک جلسه تمرین هوازی با شدت متوسط ( نه یک جلسه هوازی سنگین یا تمرین با وزنه متوسط ) می تواند سطح اضطراب را کاهش دهد و بهبود دهنده کیفیت خواب در بیماران مبتلاء به بی خوابی باشد. این شواهدی است که از یک سری تحقیقات در سال ۲۰۰۸ حاصل شده است. در این تحقیقات که مربوط به دانشگاه فدرال سائو پائولو در برزیل می باشد تمرکز روی ۳۶ بیمار ( ۸مرد و۲۸ زن ) دارای بیخوابی مزمن قرار داشت که افراد به ۳ گروه تجربی تقسیم شدند. یک گروه به تمرینات هوازی با شدت متوسط مشغول شدند، یک سری به تمرین هوازی سنگین و یک گروه هم تمرینات با وزنه را با شدت متوسط دنبال کردند.

براساس نتایج به دست آمده ، بعد از جلسه تمرین هوازی با شدت متوسط افراد ۲۱ درصد رشد در زمان خواب و ۱۸ درصد رشد در بازدهی خوب را مشاهده کردند. علاوه  بر این یک افزایش قابل توجه ( ۳۷ درصد ) در زمان کلی خواب دیده شد و در نهایت ۷ در صد هم میزان اضطراب در این گروه کاهش نشان داد.

سرپرست دانشمندان در این تحقیقات می گوید : « این یافته ها حاکی از آن است که برای کاهش علائم بی خوابی بدون استفاده از دارو راهی وجود دارد. این بررسی اولین تحقیقی است که به اهمیت استفاده از فعالیت های فیزیکی برای درمان بی خوابی پرداخته است و می تواند باعث افزایش کیفیت زندگی در کسانی شود که ناهنجاری خواب دارند.

بی خوابی یکی از دسته های ناهنجاری خواب است . در آن فرد برای خوابیدن ، خواب ماندن یا زود بیدار شدن دچار مشکل است . این نوع از بی خوابی در واقع شایع ترین مدل گزارش شده است . حدود ۳۰% از بزرگسالان علایمی از بیخوابی را دارند که البته در افراد مسن و زن ها بیشتر دیده می شود.

منبع : Science Daily

نظر خود را بگذارید


1 × سه =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز