بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
هیچ ماده ای، لاغری و چاقی موضعی نمی آورد





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

هیچ ماده ای، لاغری و چاقی موضعی نمی آورد

779

 هیچ ماده ای، لاغری و چاقی موضعی نمی آورد

رئیس انجمن علمی غذا و تغذیه حامی سلامت ایران با بیان اینکه : « اصولاً هیچ ماده غذایی برای لاغری یا چاقی قسمت خاصی از بدن وجود ندارد » تاکید کرد :  «افراد می توانند با کاهش کمی از انرژی مورد نیاز روزانه شان به آرامی به کاهش وزن دست پیدا کنند. » دکتر ضیاء الدین مظهری می گوید: « اصولاً نباید بگذاریم انباشتگی هایی از انرژی به صورت چربی در بدن ما به طور خزنده ای ایجاد شود و اگر تعادلی در دریافت و مصرف انرژی فراهم نماییم به مدت ۱۰ سال می توانیم وزن فعلی مان را حفظ کنیم ولی به دلیل اینکه هر ۱۰ سالی که از مرز ۲۵ سالگی فراتر می رویم نیاز ما به انرژی پایه به مقدار ۵ تا ۷ درصد کاهش می یابد اگر بخواهیم وزن واندام خود را حفظ کرده و از بزرگ شدن غبغب و بزرگ شدن شکم جلوگیری کنیم باید به همین نسبت از دریافت انرژی روزانه مان حذف نماییم .»

وی خاطر نشان کرد : « افرادی که دچار چاقی هستند به جای پناه بردن به عطاری ها ، افراد ناباب ، تبلیغات ماهواره ای و اینترنتی دور از واقعیت ، می توانند با صلاحدید یک متخصص یا کارشناس تغذیه با یک رژیم متعادل و متناسب و متنوع و با کاهش مقدار مختصری از انرژی مورد نیاز روزانه شان به آرامی به کاهش وزن حقیقی و ماندگاری که دور از هر عارضه ای می باشد دست پیدا کنند.

با این قبیل برنامه های کاهش وزن افراد قادر خواهند بود هم به وزن ایده آل خوددست پیدا کنند و هم بسیاری از پارامترهای بیوشیمیایی افزایش یافته خون ( مثل چربی خون ، قند خون ، اسید اوریک ) و حتی فشار خون خود را کاهش دهند و به سلامتی پایدار و تناسب اندام ماندگار نایل گردند. »

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی تاکید کرد :  « اصولاً هیچ ماده غذایی برای لاغری یا چاقی قسمت خاصی از بدن وجود ندارد البته بعضی از مواد غذایی مثل فست فودها ، سیب زمینی سرخ کرده ، چیپس ، شکلات و شیرینی ها که به صورت عادتی مصرفی می شوند اغلب ، گرایش به انباشته شدن انرژی در ناحیه احشاء و شکم و پهلو دارند و اگر بخواهیم از چاقی های این قسمت های بدن جلوگیری کنیم باید از مصرف این مواد غذایی خودداری کنیم اگرچه اثرات این مواد دیرتر بروز می کند اما حتمابروز خواهد کرد ».

این عضو هیئت علمی دانشگاه افزود : « افزایش وزن بدن و از بین رفتن تناسب بین قد و وزن و آثار آن فقط به تغییر ظواهر بیرونی نیست بلکه به دنبال رژیم غذایی نامتناسب و پرخوری ، در درون افراد نیز تغییراتی ایجاد می شود که نتیجه آن افزایش قند خون ، فشار خون ، چربی خون بخصوص افزایش LDL خون می باشد که اگر به موقع نسبت به کنترل این تغییرات اقدام نکنند سندروم متابولیک ایجاد می شود که با افزایش قطر شکم ، قند ناشتا ، بالا رفتن میزان LDL و کاهش HDL و افزایش میزان اسید اوریک خود را نشان می دهد که نشانه ای از نشانه های فوق ابتلا به سندروم متابولیک را هشدار می دهد که نتیجه عدم توجه به این تغییرات  موجبات بروز دیابت نوع دوم و عوارض ناشی از آن خواهد شد.

منبع : jafarpoor.com

نظر خود را بگذارید


شش × 5 =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز