بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
هر عضله تمرین خاص خودش را می طلبد ( بن پاکولسکی )





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۳ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

هر عضله تمرین خاص خودش را می طلبد ( بن پاکولسکی )

2413

 هر عضله تمرین خاص خودش را می طلبد ( بن پاکولسکی )

پاکولسکی سرشانه های فوق العاده دارد و در کل حجم عضلانی بالایی را برای خود پرورش داده است. او متولد کانادا است اما در حال حاضر به واسطه این که بدنساز حرفه ای است به امریکا نقل مکان کرده و در ایالت فلوریدا زندگی می کند.

او در دوره حجم از مرز ۱۴۰ کیلوگرم هم بالاتر می رود و در کنار سر شانه پاهای بزرگی هم دارد. او در این مقاله از همکاری خود با چد نیکولز( مشاوره  تغذیه اسبق رونی کولمن ) و چارلز پولیکوین ( مربی بزرگ قدرتی که در دنیا شهرت دارد ) می گوید.

مشاوره  تغذیه

چد نیکولز مشاور تغذیه و تمرینات هوازی من است. سال گذشته از آمادگی بدنی ام راضی نبودم بنابراین او تمرین هوازی من را از صفر به یک جلسه ۴۵ دقیقه ای رساند و اخیرا هم دو جلسه ۴۵ دقیقه ای هوازی می زنم. همیشه برای یک مسابقه ۱۶ هفته رژیم می گرفتم و چد پیشنهاد کرد که رژیم را ۱۰ هفته ای برنامه ریزی کنم.

یک رژیم کامل دوره حجم سرشار از کربوهیدرات و شامل وعده های تقلبی درست تا ۱۰ هفته قبل از مسابقه را رعایت کردم. به نظر می رسد که این رویه برایم موثر واقع شده است.

من هرگز به درصد مشخصی از مواد غذایی متعهد نبوده ام اما اعتقاد دارم که رژیم باید ۵۰ درصد پروتئین ، ۳۰ درصد چربی و ۲۰ درصد کربوهیدرات داشته باشد.

زمانی که مصرف کربوهیدرات را کم می کنیم ، من هرگز مقدار آن را خیلی محدود نمی کنم ، یک بسته از ۷۰۰ گرم روزانه به ۱۰۰ گرم نمی رسم.

مربی تمرین

مشاور تمرینم چارلز پولیکوین است که در زمینه مصرف مکمل ها نیز با او مشورت می کنم. نمی دانم که آیا تکنیک تمرین مرا عوض کرده است یا خیر اما به هر حال او نحوه اجرای حرکاتم را تغییر داده ومقدار تمرین را برایم افزایش داده است ما از حرکات با دامنه کامل استفاده می کنیم ، زمان تحت فشار ماندن عضله را به حداکثر رسانده ایم و از ریتم درست تکرارها برای هر بخش از عضلات بدن استفاده می کنیم.

بسته به این که رژیم غذایی ام چگونه باشد … اگر کالری بیشتری داشته باشد اندکی بیشتر روی فیبرهای تند انقباض کار می کنم و وقتی کالری کمتر باشد تمرکز من بیشتر روی فیبر های کند انقباض است

حس خوبی دارم و به اندازه کافی می خوابم . ریکاوری ام عالی است . برایم خیلی خوب است که با چارلز پولیکوین کار می کنم چرا که مقالات او را از دوران دبیرستان مطالعه می کردم . او چیزی حدود ربع قرن است که به کارش مشغول است بنابر این خیلی خوب می داند که چه کار می کند.
 هر عضله تمرین خاص خودش را می طلبد ( بن پاکولسکی )
تعداد جلسات تمرین

تمایل دارم هفته ای یک جلسه روی عضله ای که می خواهم قدرتم در آن بالا بماند سنگین کار کنم . حس می کنم با انجام جاینت ست مقدار قدرتم اندکی افت می کند . هر ۵ تا ۷ روز همیشه یک روز تمرین سنگین دارم . سالها قبل دد لیفت های سنگین اجرا می کردم و عاشق این هستم که هر از گاهی به آن دوران قدیم و تمرینات آن دوره برگردم

در حال حاضر ۵ روز در هفته تمرین می کنم و هر ۴ الی ۵ روز روی عضلات پشت کار می کنم . ما ۳ تا ۴ روز روی بازوها ، هر ۷ الی ۸ روز روی عضلات پا ، هر ۱۲ تا ۱۴ روز روی سرشانه و هر ۵ روز روی عضلات سینه .

بازو و عضلات پشت را هر ۵ روز یک بار تمرین می دهیم و برای دیگر عضلات بستگی به این دارد که چه حسی دارم و بدنم چگونه واکنش نشان می دهد . سرشانه نقطه قوت بدنم به شمار می آید لذا آنها را به مقدار کمتری تمرین می دهم.

وزن دوران حجم

من در دوران حجم به وزنی حدود ۱۴۳ کیلوگرم می رسم و در مسابقه حرفه ای FLEX امسال حدود ۱۲۲ کیلو بودم یعنی در مقایسه با سال قبل در همین مسابقه ۵/۴ کیلو سبک تر شدم

منبع : فلکس

نظر خود را بگذارید


7 + یک =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز