بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
هر روز بدنتان را ماساژ دهید!





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
چهارشنبه ۲۹ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

هر روز بدنتان را ماساژ دهید!

615

هر روز بدنتان را ماساژ دهید

ماساژ نقش چشمگیری در ایجاد آرامش و افزایش انرژی ذهنی دارد، در نتیجه باعث می‌شود که فرد در کار خود فعال‌تر و موثرتر عمل کند.
ماساژ درمانی بدن
همچنین ماساژ به صورت مداوم سیستم ایمنی بدن را تقویت کرده و باعث تولید گلبول سفید می‌شود.
ماساژ از راه‌های مختلفی چون افزایش جریان خون در مفاصل، در درمان کشیدگی، خشکی و گرفتگی عضلات نقش بسزایی دارد.
ماساژ یکی از سریع ترین و راحت ترین راه ها برای رهایی از درد است.
ماساژدرمانی علاوه بر این فواید، می تواند فرد را از لحاظ جسمی  و روانی درمان کند که در این میان می توان به بهبود گردش خون، آرامش عضلات و کمک به دستگاه گوارش اشاره کرد.
ماساژ کوتاه مدت در محل کار، اضطراب را کاهش داده و بازده کاری را افزایش می‌دهد.

ماساژ
بعد از ۱۵ دقیقه ماساژ، کارکنان هوشیارتر بوده و می‌توانند مسائل ریاضی را سریع‌تر و با دقت بیشتری حل و فصل کنند.
دست ها، بهترین ماساژدهنده ها هستند. بسیاری از سردردها، دردها، بی خوابی ، تنش و اضطراب از طریق دست هایمان قابل درمان اند.
اکثر ما ماساژدهی را به طور ناخودآگاه انجام می دهیم. گاهی پیشانی خود را به خاطر سردرد مالش می‌دهیم، یا در حمام با لیف خود را ماساژ می‌دهیم و یا پاها را بعد از یک پیاده روی طولانی می‌مالیم.
شما می توانید زمانی که تلویزیون تماشا می کنید، پاهای خود را ماساژ  دهید و یا در زمان صحبت کردن با تلفن، دست هایتان را ماساژ دهید.
وقتی روی پوست خود را ماساژ می دهید، از روغن های گیاهی استفاده کنید.
برای این که ماساژ درمانی را به درستی انجام دهید، باید از بدن خود آگاه باشید.
همیشه ماساژ را آهسته انجام دهید و فشار زیادی به خود وارد نکنید
زمانی که ماساژ  را به درستی انجام دهید، رفته رفته آرام شده و سیستم عصبی شما از ناحیه مورد کشش آزاد می شود.

spa-anjali-massage-table
ماساژ هر روز صبح و بعدازظهر
از مشت‌هایتان استفاده کنید و آنها را به آرامی به بدن خود بکوبید.
از پاها و بازوها شروع کنید. از قسمت فوقانی دست و پا رو به پایین حرکت کنید و از بالا رو به پایین با مشت‌های آرام ادامه دهید.
مشت و مال بدن باعث قوی‌تر شدن بدن می‌شود و خون را به جریان انداخته و حسگرهای عصبی را آرام می‌کند.
با این عمل در صبح، بدن شما بیدار شده، آماده فعالیت روزانه می‌شود. اما با مشت و مال در شب قبل از خوابیدن، ذهنتان آرام شده، استرس و فشار کاری از بدنتان خارج می‌شود.
ماساژ شکم، بعد از هر غذا

9556
بیشتر ما این کار را به خصوص بعد از خوردن یک غذای مفصل به طور غریزی انجام می دهیم.
یک یا هر دو کف دست را به روی شکم گذاشته و در جهت عقربه ساعت مالش دهید. این دقیقا همان جهتی است که غذا به طور طبیعی در روده حرکت می‌کند. انجام این ماساژ چرخشی می‌تواند به هضم غذا کمک کند.
ماساژ قبل و بعد از ورزش
ماساژ بدن قبل از ورزش، جریان خون را به سمت مفاصل هدایت می‌کند.
ماساژ بعد از ورزش، به دفع سموم بدن و بهبود عملکرد ماهیچه‌ها کمک می‌کند.
قبل از ورزش با مشت بدن را مالش دهید تا گردش خون به سمت پاها و بازوها هدایت شود.
بعد از ورزش مفاصل را با کف دست یا با مشت آرام در جهت قلب ماساژ دهید.
ماساژ دست‌ها

41645
انگشتان دست را در هم قلاب کنید و پاشنه دست‌ها را دایره وار به هم بمالید.
سپس همان طور که دست‌هایتان در هم قلاب است، با یک شست، زیر شست دیگر را دایره وار ماساژ داده و به سمت مرکز دست بروید.
این حرکت را با دست دیگر ادامه دهید.
بعد انگشت‌ها را رها کرده و با شست و انگشت اشاره یک دست، کف دست، مچ و انگشتان دست دیگر را ماساژ دهید.
ماساژ پاها
هر وقت در پاها احساس خشکی و گرفتگی کردید، از توپ تنیس استفاده کنید.
اگر پاهایتان خشک، سخت و دردناک شده است، یک دست خود را به دیوار گرفته و پای مخالف را بر روی توپ تنیس قرار دهید. به تدریج وزن بیشتری را بر روی پای خود بیندازید و اجازه دهید توپ به گودی‌ پایتان فشار وارد کند.
به آرامی پای خود را حرکت دهید تا توپ پاشنه، گودی وانگشتان پایتان را مالش دهد.
هم‌چنین می‌توانید به پشت بر روی توپ دراز بکشید و اجازه دهید توپ بین دو کتفتان را که یکی از نقاط دور از دسترس است، ماساژ دهد تا پشتتان آرام شود.
اگر توپ تنیس برای پایتان بزرگ است، از توپ گلف استفاده کنید.
در یک قوطی دو توپ گلف گذاشته و آن را در زیر میز کارتان قرار دهید. هر زمان که احساس خستگی کردید، کفش‌هایتان را در آورده و پاها را بر روی توپ‌ها قرار دهید.
هنگام ماساژ دادن گردن مراقب باشید تا به مهره های گردن آسیبی نرسد و یا فشار ناگهانی بر روی مهره های گردن وارد نیاید
ماساژ پاها بعد از پوشیدن کفش‌های پاشنه دار

548
حتما بر روی زمین نشسته و به ماهیچه‌های ساق پایتان استراحت دهید. زانوها را خم کرده و کف پاها را بر روی زمین قرار دهید.
یک مچ را گرفته و شست دست را بر روی تاندون یک پا به مدت ۵ دقیقه آرام فشار دهید.
بعد ۲ سانتی متر بالا‌ی ماهیچه پایتان رفته و دوباره این کار را تکرار کنید. این عمل را آنقدر ادامه دهید تا به زانو برسید، بر روی پای دیگر هم این عمل را تکرار کنید.
ماساژ گردن

956
هنگام کار با رایانه هر یک ساعت یکبار استراحتی به خود دهید و انگشتان دستتان را پشت گردن برده و با پاشنه دست بر روی قسمت های مختلف گردن فشار ملایمی وارد کنید.
در این حال، به آرامی پاشنه دست را بر روی گردن به حالت دورانی حرکت دهید.
سپس انگشتان دست راست را بر روی ماهیچه‌های سمت چپ گردن در زیر جمجمه گذاشته و فشار دهید. سر را به چپ خم کنید و رو به پایین مالش دهید تا به شانه‌ها برسید.
این کار را سه مرتبه تکرار کنید.
سپس طرف دیگر گردن را به همین ترتیب مالش دهید.
در پایان، سر را بر روی قسمت بالایی صندلی قرار دهید و به مدت ۲۰ ثانیه به گردنتان فشار وارد کنید.
با این کار ماهیچه‌های جلو گردن هم که در طول کار دچارگرفتگی شده‌اند، آرام می‌شوند.
شب ها گردن را با کرم ماساژ دهید، به این ترتیب که مقداری کرم را روی گردن بگذارید و دست را از پایین به طرف بالا به شکل ضربه های آهسته ای حرکت دهید.
روغن بادام زمینی و یا روغن ذرت (نیم گرم) هم برای ماساژ گردن مناسب است.
در هنگام ماساژ دادن گردن مراقب باشید که به مهره های گردن آسیبی نرسد و یا فشار ناگهانی بر روی مهره های گردن نباشد.

منبع: دکتر دقایق زاده

نظر خود را بگذارید


− 8 = یک

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز