بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
نکات ضروری دربرنامه غذایی





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۵ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

نکات ضروری دربرنامه غذایی

768

نکات ضروری دربرنامه غذایی
باید سعی کنید که روزانه، ۵ تا ۶ وعده غذای سبک و به فاصله ۲ تا ۳ ساعت از هم، میل نمایید. هر وعده باید شامل نوعی پروتئین، به همراه هیدراتهای کربن فیبردار (مثل سبزیجات) یا نشاسته دار (مثل میوه ها، حبوبات و سیب زمینی) باشد. برنامه غذایی باید به گونه ای باشد که انرژی مورد نیاز بدن را برای انجام فعالیتهای بدنی و فکری روزانه فراهم آورد و باعث حفظ شادابی شود.

هنگامیه غذایتان را بیرون از منزل در رستوران یا در منزل دوستان و اقوام میل می کنید،. از غذاهای سرخ کرده، چرب، خمیر، آغشته به روغن یا سس و … بپرهیزید و بخواهید که انواع سس را جدا از غذای مربوطه برایتان سرو کنند.

غذایتان را هوشمندانه انتخاب کنید و در صورت تردید، یک سالاد از انواع سبزیجات و یک پروتئین سالم، مثل مرغ، استیک یا ماهی سفارش دهید. بجای غرق کردن سالاد در دریایی از سس، سس را کنار سالاد بگذارید و چنگالتان را در آن بزنید. به این ترتیب، هم از مزه آن لذت می برید و هم گرفتار دریافت کالری اضافه نمی شوید.

باید محصولاتی با کمترین مقدار قند (شکر)، کمترین فرآوری و کمترین میزان سدیم (نمک) را انتخاب و امتحان نمایید. البته توجه داشته باشید که خوراکیهای سالم، همیشه هم خوشمزه نیستند. به تجربه، انواعی را که به مذاقتان خوشایند هستند، پیدا خواهید کرد.

اعمال تغییر و تعدیل برنامه غذایی، هیچگاه آسان نیست. برای پیشگیری از احساس انزجار و رها کردن برنامه، بهتر است که تغییرات، تدریجی صورت بگیرند.

منبع : فیتنس تیپس

نظر خود را بگذارید


× شش = 12

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز