بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
نکات رژیمی از برجسته ترین متخصصین تغذیه





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۷ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

نکات رژیمی از برجسته ترین متخصصین تغذیه

683

نکات رژیمی از برجسته ترین متخصصین تغذیه

آرزو داشتید یک تیم کامل همیشه مراقب اضافه وزن و تناسب‌اندام شما بود؟این هفت راهکار را وارد برنامه روزمره زندگیتان کنید تا ببینید چطور تغییرات خیلی کوچک می‌تواند تاثیری عالی بر جا گذارد.

 جوانه‌های چشاییتان را فریب دهید

“جوانه‌های چشایی موجوداتی به شدت قابل‌انعطاف هستند. وقتی نتوانند با غذاهایی که دوست دارند باشند، یاد می‌گیرند که غذاهایی که به آنها می‌رسد را دوست بدارند.


سعی کنید در یک دوره کوتاه موادغذایی سالم‌تر و کم‌کالری‌تری را برای خوردن انتخاب کنید که نمک، قند، چربی اشباع و چربی ترانس کمتری داشته باشند. طی چند هفته، خواهید دید که به این غذاهای جدید علاقه‌مند شده‌اید.”
— دیوید کاتز (David Katz)، مدیر بخش پژوهش دانشگاه ییل
هر روز کمی تقلب کنید

“هر روز یک مقدار خیلی کم شکلات تلخ بخورید—منظورم یک تکه با ۱۰۰ کالری و شکلات ۷۰% است. این کار میل و هوس شما را هم به شیرینیجات و هم شوریجات از بین می‌برد و باعث می‌شود به سمت این موادغذایی کشیده نشوید.ارباب‌رجوع‌های من می‌گویند این کار باعث می‌شود وقتی در سوپرمارکت از کنار قفسه شکلات‌ها می‌گذرند هیچ تمایلی برای خرید آنها نداشته باشند.”

— سینتیا ساس (Cynthia Sass)، متخصص تغذیه و نویسنده کتاب‌های Cinch! Conquer Cravings، Drop Pounds، Lose Inches و The Ultimate Diet Log
هوس‌هایتان را مخفی کنید

“اگر عاشق نوشابه یا هر ماده‌غذایی ناسالم و پرکالری دیگر مثل چیپس هستید، ذخیره‌های خودتان را در جایی دور از دسترس مثل زیرزمین یا انباری خانه پنهان کنید. من خودم همیشه اینکار را می‌کنم. اینکار باعث می‌شود احتمال اینکه سراغ آن موادغذایی بروید کمتر شود. و اگر هم به سراغ آنها بروید، بالاخره باید کمی کالری بسوزانید تا به محل پنهان کردن آنها برسید!”
— برایان وانسینک (Brian Wansink)، مدیر آزمایشگاه  کورنل فود اند برند و نویسنده کتاب Mindless eating: Why We Eat More Than We Think
امگا ۳ مصرف کنید.

“عادت به مصرف موادغذایی حاوی امگا۳ کنید-یا یک کپسول ۲۰۰ میلی‌گرمی امگا۳ را ۳۰ دقیقه قبل از ناهار و شام مصرف کنید. خوردن ۱۲۰ گرم ماهی سالمون یا قزل‌آلای سرخ‌نشده سه مرتبه در هفته به همراه شش عدد گردو قبل از هر وعده غذایی هم کافی است.این میل شما به خوردن را بعد از صرف غذا کاهش می‌دهد زیرا این نوع امگا به آزاد کردن هورمون کولی‌سیستوکین که کاهش‌دهنده اشتها است، کمک می‌کند. هر چقدر کمتر بخورید، لاغرتر خواهید بود!”

— مایکل رویزِن (Michael Roizen)، مدیر کلینیک کلیولند و نویسنده کتاب You: On a Diet و You: Stress Less
با یخ سفارش دهید

“وقتی به رستوران می‌روید، دقت کنید که لیوان آبتان همیشه پُر و کاملاً خنک باشد. نوشیدن آب حین غذا خوردن باعث می‌شود زودتر احساس سیری کنید و سردی آب باعث می‌شود برای بالا بردن دمای بدن کالری بیشتری بسوزانید.”
— دیوید کیرش (David Kirsch)، مربی بدنسازی ویژه اشخاص نامدار (ازجمله هیدی کلام و لیو تایلور) و نویشنده کتاب The Ultimate New York Diet
مثل یک زن فرانسوی غذا بخورید
نکات رژیمی از برجسته ترین متخصصین تغذیه

“زنان فرانسوی مقدار خیلی کم از موادغذایی متنوع می‌خورند. سعی کنید غذا خوردنتان مثل زنان فرانسوی باشد.برای صبحانه یک برش نان تست، یک لایه نازک کره، کمی مربا، یک سهم میوه به همراه چای یا قهوه میل کنید. تنوع و رنگ غذاها معده شما را فریب داده و باعث می‌شود معده تصور کند خیلی بیشتر از واقعیت غذا خورده‌اید!”

— میریل گیلیانو (Mireille Guiliano)، نویسنده کتاب French Women Don’t get Fat
کالری‌سوزی را بالا ببرید

“خوردن پروتئین ۴۵ دقیقه بعد از یک جلسه تمرین با شدت متوسط (یک تمرین ۴۵ دقیقه‌ای تا یک ساعته) علاوه بر کمک به به ترمیم و بازسازی عضلاتتان، به بالا بردن تعداد کالری‌هایی که می‌سوزانید هم کمک می‌کند.
پس برای اینکه در روز کالری بیشتری بسوزانید، یک غذای پروتئینه سبک (۱۰۰ تا ۲۰۰ کالری) با خود به باشگاه ببرید یا در محل کار یک کاسه ماست یا یک تکه پنیر بخورید.”
— تِدی باس (Teddy Bass)، مربی بدنسازی ویژه افراد نامدار که با کامرون دیاز و کریستینا اَپِل‌گیت کار کرده است.

منبع : fitnesstips

نظر خود را بگذارید


− 3 = چهار

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز