بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
نکات تغذیه ای قبل و بعد تمرین





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
جمعه ۴ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

نکات تغذیه ای قبل و بعد تمرین

970

نکات تغذیه ای قبل و بعد تمرین

برای شما این اتفاق افتاده که یک روز در تمرین شاداب و پر از انرژی هستید تمرین عالی پشت سر میگذارید با پمپاژ و دم عضلانی خوب و یک روز هم بی حال و بی حوصله هستید تمرین بی کیفیت و یا ناراضی کننده ای انجام میدهید دلیل این امر بسیار است ممکن است استراحت کردن و ریکاوری نامناسب و یا تغذیه نامناسب و خیلی عوامل دیگر در آن دخیل باشند ما در این بخش از تک اندام قصد داریم  یکی از نکات ساده و مهم این قضیه را به شما گوشزد کنیم.

– غذاهائی که طبع سرد دارند قبل از تمرین صرف نشود (بد از تمرین صرف شود)

– غذاهائی که طبع گرم دارن حتما قبل از تمرین صرف شود.

حتما می‌پرسید چرا ؟ دلیل اینجاست که غذاهای طبع سرد به خصوص (ماهی‌ و لبنیات) اگر قبل از تمرین خورده شود باعث خستگی‌، خوابی‌، کرخی ، تنبلی میشود و شما نمیتوانید از تمرین لذت و استفاده کامل ببرید یا به زبان ساده‌تر هنگام تمرین هیچ احساسی در ماهیچها یا پمپ ندارید. ولی‌ با خوردن غذاهای طبع گرم درست بر عکس قضیه است (تمرینی جذاب، لذت بخش و احساس در ماهیچه همراه با پمپ را داراست)
میزان مصرف پروتئین و کربوهیدرات برای ساختن بدن متناسب با آن چیزی که در ذهن دارید

–  افزایش وزن همراه با ماهیچه : برای این دسته از افراد توصیه میشود که غذاهایی با کربوهیدرات بالا و پروتئین متوسط صرف شود.-  بدنی خشک با توده عضلانی(ماهیچه ای) : برای این دسته از افراد توصیه میشود که غذاهایی با پروتئین بالا و کربوهیدرات متوسط صرف شود.-  بدنی فیت بدون چربی‌ : برای این دست از افراد توصیه می‌شه که غذاهائی با پروتئین بالا و کربوهیدرات خیلی‌ کم صرف شود.

منبع : تک اندام

نظر خود را بگذارید


7 − = چهار

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز