بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
نکاتی که قبل از انجام حرکات یوگا باید به آن ها توجه کنید





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

نکاتی که قبل از انجام حرکات یوگا باید به آن ها توجه کنید

1211

نکاتی که قبل از انجام حرکات یوگا باید به آن ها توجه کنیدبهتر است از اول هدف خود را از انجام این حرکات مشخص کنید. خیلی از افراد ممکن است تصور کنند حرکات یوگا فقط برای تمرکز و یا فقط برای آرام سازی است. اما این را بدانید علاوه بر تاثیرات ذهنی، تمامی حرکات یوگا فیزیکی بوده و بسیار بر روی بدن شما تاثیر گذار است.
این نکته غیر قابل انکار است که حرکات یوگا برای کنترل ذهن بسیار مفید است و کسانی که کنترل ذهن دارند می توانند در تمام کار های زندگی خود موفق باشند. هدف اصلی حرکات آسانا و یوگا نیز همین است.
همیشه بهترین زمان برای انجام آساناها، اول صبح و همیشه با مثانه و روده تخلیه شده است. اگر جز کسانی هستید که در دفع مدفوع خود دچار مشکل هستید باید بدانید که حرکاتی بسیار مفید در یوگا هست که می تواند عمل دفع رابرای شما آسان کند.
به عنوان مثال بعد از بیدار شدن از خواب، نصف لیوان آب ولرم به همراه یک یا نهایتا دو قطره آب لیمو را بنوشید و برای ۵ تا ۱۰ دقیقه در منزل شروع به راه رفتن کنید.
می توانید دراز بکشید و پاهای خود را در شکم خود جمع کنید و با دست پاهایتان را بگیرید.
می توانید به دیوار تکیه داده و دستان خود را روی شکم خود بگذارید و به آرامی تنفس شکمی را انجام دهید.
این تنفس برعکس تنفس سینه ای است. شما با دم، شکم خود را باد می کنید، برای بازدم شکم خود را خالی کرده و تا ته شکم خود را سفت کرده و فشار دهید. این کاررا چند بار انجام دهید. روده شما تحریک شده و عمل دفع راحت تر انجام خواهد شد.
اگر می خواهید بدن تان برای انجام حرکات نرم تر از قبل باشد، بهتر است قبل از انجام آساناها، دوش بگیرید. سپس آمادگی دارید تا حرکات را شروع کنید.
قبل از انجام هر حرکت یوگا، تنفس عمیق بسیار مفید است. بدن خود را همیشه رها کنید و از راه بینی تنفس کرده و به آرامی از دهان خود بازدم انجام دهید. بعد از ۵ بار تنفس، ناخودآگاه بدن شما آرامتر شده و آمادگی بیشتری برای انجام حرکات دارد.
اگر ذهن شما شروع به بازی کرد و تمامی افکار به سمت شما هجوم آورد، هیچ تلاشی برای آرام کردن ذهنتان نکنید و فقط به افکارتان که از شاخه ای به شاخه دیگر می پرد ” نگاه ” کنید. وقتی شما هیچ توجهی به این پرش ها نکنید، خود به خود ذهن شما در مقابل شما زانو می زند و آرام می شود.
همیشه در بین انجام حرکات به بدن خود توجه کنید. مانند دوربینی که اجزای داخلی بدن شما را مشاهده می کند، از تمامی اتفاقات درون خود آگاه باشید.
توقف های بین حرکات و مشاهده درون بسیار مفید است. با این کار سطح هشیاری شما بالا رفته و نسبت به همه چیز دقیق تر می شوید و فرکانس های مغزتان نیز کاهش یافته و ارتباط بین تن و روانتان نیز بهتر و نزدیک تر می شود.
بعد از مدتی که این حرکات را انجام دادید، به راحتی متوجه آلارم بدنتان قبل از بیماری و یا ضعف خواهید شد. و می توانید قبل ازوقوع یک بیماری در بدن آن را پیشگیری کنید.
لباستان بهتر است تا حدی گشاد و نخی باشد تا بتوانید به راحتی حرکات را انجام دهید. در طول تمرینات به کشش هایی که در عضلات شما صورت می گیرد و قسمت هایی که تحت کشش و فشار است، همراه با تنفستان دقت داشته باشید.

نظر خود را بگذارید


9 − نُه =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز