بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
نکاتی درباره مکملهای پروتئینی





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۲۸ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

نکاتی درباره مکملهای پروتئینی

2899

مکمل های بدنسازیامروزه تهیه و مصرف منابع مختلف پروتئینی برای بشر بسیار راحت شده است(البته به شرط داشتن بودجه کافی!) در عین حال دانش بشر به جایی رسیده که میتواند منابع پروتئینی را بهینه سازی کند و در دسترس ورزشکاران قرار دهد.
اما در انتخاب و مصرف یک مکمل پروتئینی خوب باید به چند نکته توجه کنید:
۱: سعی کنید مکمل های پروتئینی را انتخاب کنید که از منابع مختلف تهیه شده باشند.
۲: قبل از شروع تمرین حتماً از مکملهای پروتئینی استفاده کنید چرا که خیلی سریع جذب میشوند و میتوانند مواد مغذی لازم برای عضلات را در حین تمرین در اختیار آنها قرار دهند. بهترین انتخاب برای منابع پروتئین قبل از تمرین مکمل های پروتئینی با منشا تخم مرغ و پروتئین ” وی ” میباشند.
۳: برای باز سازی و تقویت پروسه رشد عضلات که چندین ساعت طول میکشد شما نیاز دارید حتماً بعد از تمرین نیز پروتئین مصرف کنید .چون آن چه را که قبل از تمرین مصرف کرده بودید به اتمام رسیده است .پس بدن شما برای چندین ساعت آینده نیز نیاز به منابع پروتئینی جدید دارد.پس وعده بعد از تمرین را فراموش نکنید .انتخاب شما برای این وعده میتواند ” پروتئین وی ” باشد.
پروتئین ” وی ” پادشاه تحریک رشد عضلات است .مصرف آن نسبت به کازئین (پروتئین شیر ) ۱۲۲% در پاسخ عضلات به رشد و ترمیم موثر تر است.اخیراً تحقیقات علمی نشان دادند که پروتئین ” وی ” درترمیم تاندونها نیز نقش مهمی بازی میکند .همچنین سایز و قدرت تاندونها با مصرف پروتئین “وی ” افزایش پیدا میکند.

۴: دوره های مصرف پروتئین
بخاطر داشته باشید که علاوه بر استفاده از منابع پروتئین برای قبل و بعد از تمرین شما باید در طول روزطوری برنامه ریزی کنید که برای افزایش حجم عضلات بین ۵/۲ تا ۳ گرم پروتئین به ازای هر کیلو وزن بدن و برای خانمها ۵/۱ تا ۲ گرم پروتئین مصرف کنید. برای حصول این منظور وعده های غذایی روزانه خود را بدقت انتخاب کنید .به عنوان مثال از انواع فیله ها ، استیک ها ، راسته و همچنین جوجه کباب و تخم مرغ استفاده کنید .با اینحال هر گاه احساس کردید که وعده های غذایی روزانه شما به اندازه کافی پروتئین در دسترس عضلاتتان قرار نمیدهند از مکمل های پروتئینی کمک بگیرید.
ترجمه و تالیف : دکتر محمد طبرستانی

این ترجمه اختصاصی بوده و هر گونه استفاده و کپی برداری با ذکر منبع بلامانع است .

نظر خود را بگذارید


1 × هفت =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز