بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
نکاتی درباره قرار دادن بدن در وان آب سرد ، بعد تمرین





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
پنج شنبه ۱۰ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

نکاتی درباره قرار دادن بدن در وان آب سرد ، بعد تمرین

882

 نکاتی درباره قرار دادن بدن در وان آب سرد ، بعد تمرین

یکی از اقداماتی که برای کاهش درد عضلانی پس از تمرین انجام می شود قرار دادن بدن در آب سرد است. به تازگی در مورد این اقدام تحقیقاتی صورت گرفته که نشان می دهد اعلام نظر قطعی درباره آن احتیاج به تحقیقات گسترده تری دارد. « غوطه ور شدن در آب سرد بعد از تمرین می تواند روش موًثری برای کاهش درد عضلانی باشد اما هنوز اثرات جانبی مخرب آن نامشخص است. »

این خلاصه یک بازبینی جدید در مورد تحقیقات دانشمندان است. پدیده Doms که آن را به نام یورش درد تاًخیردار عضلانی می شناسیم دارای علائمی از جمله سفتی ، تورم و درد عضلانی است که یک یا چند روز پس از تمرین وجود دارد.

یکی از روش های رایج جلوگیری یا کاهش درد عضلانی بعد از تمرین که به صورت روز افزونی بین ورزشکاران آماتور و حرفه ای پر کاربردتر می شود فرو رفتن در آب سرد یا قرار گرفتن در وان حاوی یخ است.

باور بر این است که این اقدام باعث کاهش التهاب عضله و پیامدهای آن می شود. محققان قصد داشتند میزان شواهد کلینیکی درباره چگونگی عملکرد این روش را مورد ارزیابی قرار دهند و ببینند که آیا اثرات مخربی هم دارد یا خیر.
 نکاتی درباره قرار دادن بدن در وان آب سرد ، بعد تمرین
در پی تحقیقاتی که روی ۳۶۶ نفر انجام گرفته است از شرکت کنندگان خواسته شد که بعد از دویدن ، دوچرخه سواری یا تمرینات وزنه در وان حاوی یخ قرار بگیرند. در اکثر موارد افراد بین ۵ الی ۲۴ دقیقه در آبی با دمای ۱۰ الی ۱۵ درجه سانتیگراد باقی ماندند. در تحقیقاتی که اثرات قرارگیری در آب سرد با استراحت عادی مقایسه شد یک کاهش قابل توجه درد عضلانی طی ۱ تا ۴ روز بعد از تمرین دیده شد.

دانشمندان می گویند:« شواهدی پیدا کرده ایم که نشان می دهد قرار گرفتن در آب سرد بعد از تمرین می تواند درد عضلانی را کاهش دهد اما فقط در مقایسه با زمانی که شخص فقط بعد از تمرین استراحت می کند یا اقدام خاصی برای کاهش دردها انجام نمی دهد.

شاید راه های بهتری برای کاهش درد وجود داشته باشد که از جمله آنها می شود به قرار گرفتن در آب گرم ودویدن آهسته اشاره نمود اما در حال حاضر اطلاعاتی کافی برای اعلام نتیجه قطعی در مورد هیچکدام از این روش ها وجود ندارد.»

منبع : jafarpoor.com

نظر خود را بگذارید


7 × دو =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز