بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
نقش مهم مایعات در تمرین های ورزشی





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

نقش مهم مایعات در تمرین های ورزشی

604

نقش مهم مایعات در تمرین های ورزشی
متخصصان مصرف ۲ تا ۳ لیوان آب دو ساعت قبل از تمرین و ۱ تا ۲ لیوان به فاصله ۱۵ دقیقه قبل از تمرینات استفاده از نوشابه و آب میوه رقیق شده با آب در طول تمرین را توصیه می‌کنند. به طور کلی  هر زمانی در طول تمرین احساس تشنگی کردند باید آب بنوشند و البته آب خنک که دارای درصد اکسیژن بالاتری باشد توصیه می‌شود نه استفاده از یخ پس از تمرینات، زیرا به علت کاهش آب و الکترولیتهای بدن( سدیم، منیزیم، پتاسیم) به علت تعریق و تخلیه ذخیره گلیکوژن بدن، گرفتگی عضلانی، افت قند خون و ضعف بدنی بروز می‌کند.

استفاده از مایعات در دفعات زیاد و حجم کم تا رسیدن به مرحله سیرابی و پس از آن تا رساندن وزن بدن به حالت قبل از تمرین و همچنین جهت تامین الکترولیت از دست رفته بدن، استفاده از نمک بیشتر در غذا و خوردن میوه‌هایی نظیر پرتقال و موز توصیه می‌شود.

منبع : فیتنس تیپس

نظر خود را بگذارید


+ هفت = 14

یک دیدگاه برای “نقش مهم مایعات در تمرین های ورزشی”

  1. دکتر علی تاج دینی می‌گه:

    با سلام

    البته استفاده از آب خنک برای بدنسازانی که در دوره حجم قرار دارند یا دوره هورمون برداشته اند مفید نیست ، چون بدن برای متعادل ساختن دمای آب تا ۳۷ درجه مجبور است از سوزاندن چربیها استفاده نماید که باعث کاهش وزن میشود.

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز