بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
نرمش های قبل از ورزش تکواندو





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
پنج شنبه ۱۰ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

نرمش های قبل از ورزش تکواندو

1679

tekvandoکشش قبل تمرین:
امروز می خوام براتون کمی در مورد نرمش های قبل از تمرین که نقشی اساسی در آمادگی شما در مبارزات و میت زدن دارد صحبت کنم.
چگونگی شروع و پایان و مدت زمان نرمش های قبل از تمرین و مبارزه به میزان آمادگی جسمانی شما بستگی دارد.
اگر فردی تازه کار و آماتور هستید نرمشتان را با دویدن نرم به مدت ۱۰دقیقه و سپس دویدن متوسط به مدت ۷ دقیقه و دویدن سریع و سرعتی به مدت ۳ دقیقه آغاز نمایید.سپس کم کم سرعت خودتان را کم کنید(حد اقل ۲ دقیقه دیگر هم نرم بدوید تا بدنتان دچار گرفتگی عضلانی نشود.شما در این حالت قریبا ۲۰ دقیقه دویده اید و بدنتان گرم شده است.سپس بایستید.تمرینات کششی را آغاز نمایید.


دو دستتان را در هم قفل کرده و بالای سر ببرید به طوری که عضلات دستتان کشش پیدا کنند.تا میتوانید دستتان را بالا ببرید.سپس روی پنجه با ایستاده و همین عمل را تکرار نمایید.سپس به سمت چپ مایل شوید و عمل فوق را تکرار نمایید.همین کار را در جهت راست و جلو و عقب انجام دهید تا عضلات دستانتان نیز گرم شوند.سپس پای چپتان را جلو بگذارید.خم شده و سعی نمایید مچ پایتان را بدون خم کردن زانو هایتان بگیرید و سپس پیشانیتان را به زانو یتان(بدون خم کردن زانو)بچسبانید.عمل فوق را با پای راست نیز انجام دهید.
حال نوبت گرم کردن گردن است.سرتان را در نیمکره عقب و سپس در نیمکره جلو گردش دهید.بدنتان برای یک مبارزه و یا تمرین کوتاه مدت گرم شده است.
لازم به ذکر است که تمرینات ذکر شده مخصوص افراد تازه کار است که می خواهد برای مدت زمان کوتاهی بدنشان را گرم نمایند.افراد حرفه ای تمرینات پیچیده و سنگینی انجام می دهند که انجام آن برای آماتور ها الزامی نیست.

منبع:تکواندو

نظر خود را بگذارید


1 + هشت =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز