بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
میزان فیبر در میوه ها ، سبزیجات و غلات





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۵ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

میزان فیبر در میوه ها ، سبزیجات و غلات

1139

 میزان فیبر در میوه ها ، سبزیجات و غلات

بدنسازان اغلب اهمیت مصرف فیبر را نادیده می گیرند و بدین طریق از مزایای با ارزش آن دور می مانند. فیبر به شما کمک می کند تا بهتر به هضم غذا بپردازید. به همین دلیل نباید بگذارید مصرف روزانه تان در این رابطه کمتر از ۲۵ گرم در روز باشد. سعی کنید حتی میزان مصرفی خود را از این حد نیز بالاتر ببرید اما فراموش نکنید که این افزایش باید به تدریج صورت بگیرد. مصرف روزانه این ماده به میزان ۴۰ گرم کافی و مطلوب است.

بهترین روش دریافت این ماده به میزان کافی و مناسب ، مصرف فراوان میوه ، سبزی ، حبوبات و غلات می باشد. منتهی توجه داشته باشید که همه مواد غذایی دارای خواص یکسان نیستند ، بنابراین همیشه باید در انتخاب بهترین ها دقت کرد.

در زیر به معرفی بهترین منابع فیبری در سه طبقه بندی مختلف پرداخته ایم :

میوه های سرشار از فیبر :

تمشک ( یک فنجان ) : ۱۰ گرم فیبر

توت سیاه ( یک فنجان ) : ۶/۷ گرم فیبر

کیوی ( دو عدد متوسط بدون پوست ) : ۵/۵ گرم فیبر

سیب ( یک عدد متوسط ) : ۵/۴ گرم فیبر

زغال اخته (یک فنجان ) : ۳/۴ گرم فیبر

سبزیجات سرشار از فیبر :

لوبیا ( یک فنجان ، آبپز ) : ۹  گرم فیبر

نخود ( یک فنجان ، آبپز ) : ۸/۸ گرم فیبر

کلم بروکلی ( یک فنجان ، آبپز ) : ۵/۵ گرم فیبر

هویج ( یک فنجان خلال شده ، آبپز ) : ۲/۵ گرم فیبر

گل کلم ( یک فنجان ، پخته ) : ۵/۴ گرم فیبر

اسفناج ( یک فنجان ، پخته ) : ۳/۴ گرم فیبر
 میزان فیبر در میوه ها ، سبزیجات و غلات

غلات و دانه های سرشار از فیبر :

سبوس ( ۱ فنجان ) : ۴/۱۹ گرم فیبر

کشمش ( یک فنجان ) : ۲/۸ گرم فیبر

گندم  (  یک فنجان ) : ۴/۶ گرم فیبر

اسپاگتی  ( از آرد گندم خالص ، یک فنجان ، پخته ) : ۳/۴ گرم فیبر

جو دوسر ( ۱ فنجان ، پخته ) : ۸/۵ گرم فیبر

منبع : مجله Muscle&Fitness

نظر خود را بگذارید


+ 4 = پنج

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز