مکمل پتاسیم

مکمل پتاسیم
سطح کارایی :

رشد و پیشرفت شما را تقویت می کند.شاید بصورت مستقیم این موضوع را احساس نکنید.
دسته بندی:

عضله سازی،تقویت سلامتی

فواید:

پتاسیم مینرالی است که عملکردهای متعددی در بدن دارد.پتاسیم در سلول های عضلات ذخیره می شود، ودر آنجا در جهت افزایش حجم سلول ها موثر است;همچنین با جذب آب از خون به داخل عضلات در طول تمرین،کمک می کند به خنثی سازی پس مانده های اسیدی که در پی استفاده از رژیم های غذایی حاوی پروتئین بالا و غلات در بدن به وجود می آید.

این پس مانده های اسیدی می تواند در رشد عضلانی تداخل ایجاد کند.بنابراین خنثی سازی آنها برای تداوم رشد مهم است.
دز مناسب: ۱۰۰ میلی گرم به همراه وعده های غذایی،یک تا پنج بار در روز دریافت کنید.اگر به مقدار زیاد از میوه هایی که غنی از پتاسیم است استفاده می کنید،شاید نیازی به مصرف مکمل پتاسیم نداشته باشید،به این دلیل که پتاسیم اضافی می تواند به احساس ناراحتی در معده،تولید نفخ،درد شکم،اسهال و یا استفراغ بیانجامد.

منبع : ایرانی فیتنس

۲ Comments
  1. سعید دی ۲۱, ۱۳۹۲ at ۱۲:۰۴ ب.ظ - تکرار

    سلام
    بنده برای یک بیمار هیپوکالمی به این مکمل گولوگونات پتاسیمی نیاز دارم .
    اگر امکان داره طریقه تهیش را دوستان اعلام کنند.
    چون این مکمل پتاسیم برای یکسری بیماران خاص فشار خونی حیاتیه

    • احسان اخلاق منش دی ۲۸, ۱۳۹۲ at ۷:۲۶ ق.ظ - تکرار

      سلام
      ممنون از این که از سایت ما بازدید کردید .
      برای این منظور بهتر است با پزشک (دارو ساز) مشورت نمایید .

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.