بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
مقایسه میله هالتر المپیکی با میله هالتر ضخیم ( با قطر ۲ اینچ )





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۲ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

مقایسه میله هالتر المپیکی با میله هالتر ضخیم ( با قطر ۲ اینچ )

1736

 مقایسه میله هالتر المپیکی با میله هالتر ضخیم ( با قطر ۲ اینچ )

آیا استفاده از میله های هالتر ضخیم سودی برای بدنسازان دارد ؟ این سوالی است که ممکن است به ذهن شما هم خطور کرده باشد یا با رفتن به باشگاه های مختلف احساس کرده اید که میله های هالتر باشگاه ها با هم متفاوتند . و برای شما این سوال پیش آمده که تفاوت این میله ها در چیست ؟ و کدامیک بهتر از دیگری می باشد؟  برای روشن شدن تفاوت بین میله هالتر المپیکی و میله هالتر ضخیم به نظریه های مختلف درباره این میله های هالتر می پردازیم .


نظریه موافقین میله هالتر ضخیم : میله های ضخیم ( با دو اینچ ضخامت ) باعث می شوند گرفتن میله دشوارتر شود ، که این به قدرت گرفتن دست ها کمک می کند . این می تواند به قدرت بیشتر دست ها در حفظ میله و در نهایت استفاده از وزنه های بیشتر در لیفت های مختلف منجر شود ، همچنین عضلات بزرگتر در ساعد.

نظریه مخالفین میله هالتر ضخیم : میله های المپیکی ( که ضخامتشان یک اینچ است ) برای چندین دهه است که به عنوان میله های استاندارد استاده می شوند ، به این دلیل که سایز آنها به اغلب افراد امکان می دهد به راحتی میله را در دست بگیرند و قدرت و رشد عضلات خود را به حداکثر برسانند .

شواهد و تحقیقات

تحقیقات نشان داده میله های ضخیم می توانند قدرت افراد را محدود کنند حداقل در حرکات کششی . در یک مطالعه افراد تمرین کرده ای که از یک میله دو اینچی استفاده کردند مقدار حداکثر وزنه ای که توانستند جابجا کنند در حرکت ددلیفت ۳۰ درصد کمتر و در حرکت زیربغل هالتر خم  ۱۰ درصد کمتر گزارش شد . وقتی افراد از یک میله با ضخامت ۳ اینچ استفاده کردند کاهش ۵۰ درصد قدرت در ددلیفت و کاهش ۴۰ درصدی در زیربغل هالتر خم ، کاهش ۲۵ درصدی در حرکت کول با هالتر ، و کاهش ۲۰ درصدی در جلوبازو هالتر مشاهده شد . اما میله های ضخیم باعث کاهش قدرت در پرس های سینه و سرشانه نشدند .

میله های ضخیم در رش مقایسه میله هالتر المپیکی با میله هالتر ضخیم ( با قطر ۲ اینچ )د عضلات هم اختلال ایجاد می کنند

محققان افراد تمرین کرده ای را تحت تمرین پرس سینه با میله استاندارد یک اینچی و میله ۲ اینچی قرار دادند . فعالیت عضلات سینه ، وقتی افراد از میله استاندارد استفاده می کردند حدود ۳۵ درصد بیش از زمانی بود که از میله ضخیم استفاده کردند . از آنجائیکه فعالیت عضلانی بیشتر به رشد بیشتر هم منجر می شود ، به این معنی است که میله های ضخیم می توانند روند رشد عضلانی را هم کاهش دهند.

رای نهایی

میله های استاندارد یک اینچی به شما امکان می دهد در اغلب حرکات کششی سنگین تر تمرین کنید و فعالیت عضلانی در عضلات هدف را به حداکثر برسانید ، حداقل در حرکات پرسی . به این معنی است که به طور معمول با استفاده از میله های استاندارد یک اینچی می توانید به عضلات بزرگتر و قوی تری دست یابید .

کاربرد عملی

برای اغلب جلسات تمرین از میله های استاندارد یک اینچی استفاده کنید برای به حداکثر رساندن رشد عضلات . اما توصیه می کنیم هر از چندی میله های ضخیم را هم وارد تمرین خود کنید برای سردرگم کردن بیشتر عضلات . یا از آن به طور مرتب استفاده کنید در تمرین ساعد و در حرکاتی که برای تقویت قدرت گرفتن دست ها انجام می دهید ؛ این می تواند به افزایش قدرت گرفتن و حفظ وزنه در حرکاتی که با میله استاندارد اجرا می کنید منجر شود.

منبع مجله فلکس – جولای ۲۰۱۱

نظر خود را بگذارید


1 + = هفت

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز