بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
معرفی گروه میوه جات





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۲۷ دی
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

معرفی گروه میوه جات

1380

معرفی گروه میوجات

این گروه شامل انواع میوه ها مثل سیب, مرکبات، هندوانه,گیلاس, آلبالوو… آبمیوه ها و میوه های خشک کرده مانند برگه ها و آلوها می شود.هر واحد از این گروه برابر است با یک عدد میوه متوسط .(یک عدد سیب یا پرتقال یا هلو)، یک چهارم طالبی متوسط، ,نصف لیوان حبه انگور، ۳-۴ عدد زردآلو، نصف لیوان آب میوه و ۴/۱ لیوان میوه های خشک شده

مقدار مصرف توصیه شده:

برای افراد بزرگسال سالم مصرف روزانه ۴تا۲ واحد میوه توصیه می‌شود.

اهمیت مصرف میوه ها در رژیم غذایی ومزایای سالامتی بخش آنها

-میوه ها منابع غنی ازانواع ویتامین‌ها ,آنتی‌اکسیدان‌ها, املاح‌ و فیبر می باشند.

-این گروه برای حفظ مقاومت بدن در برابر عفونت‌ها، ترمیم زخم‌ها، دید در تاریکی و سلامت پوست ضروری است

-در حقیقت سبزی‌ها و میوه‌ها حاوی انواع ویتامین‌ها و املاح یا ریزمغذی‌ها هستند که برای سلامت و شادابی بسیار مفیدند علاوه بر آن این دو گروه دارای بهترین آنتی‌اکسیدان‌های طبیعی هستند. آنتی‌اکسیدان‌ها مواد سلامت بخشی هستند که روز به روز بهتر به خواص آنها پی می‌برند. شادابی و سلامت پوست و کاهش فرآیند پیری, مبارزه با عومل سرطانزا از مهم‌ترین خواص آنتی‌اکسیدان‌ها است.

نکات مفید در زمینه مصرف میوه‌ها

– همواره یک ظرف بزرگ میوه روی میز، کانتر یا در داخل یخچال بگذاریدتا با دیدن آن شما و خانواده تان تشویق به مصرف میوه شوید.

– میوه‌های خرد شده و قطعه قطعه شده را سعی کنید سریع مصرف کنید و تا زمان مصرف در یخچال نگهداری کنید. زیرا با پوست کندن و قطعه قطعه کردن و با آسیب به بافت به مرور محتوای ویتامین ها در آن کم خواهد شد.

– میوه‌های خشک شده، فریز شده و کمپوت شده (در آب یا شیره) نیز مانند میوه های تازه ارزش تغذیه ای دارند.

– در هنگام خرید به مناسب بودن میوه توجه داشته باشید. میوه ها را از لحاظ فساد آنها بررسی کنید. میوه های راخریداری کنید که بافت و پوست سالمی دارند و بیش از حد نرم نشده اند.

– برای تشویق کودکان به مصرف میوه همواره به عنوان میان وعده مدرسه ,میوه را در نظر بگیرید و فراموش نکنید که ذائقه کودکان از دوران کودکی شکل می گیرد.

برای دستیابی به بهترین ارزش تغذیه ای:

– بیشتر از میوه‌های کامل (با پوست) یا قطعه قطعه بجای آب میوه استفاده کنید، تا بتوانید از فیبرهای رژیمی آنها استفاده کنید.
معرفی گروه میوجات
– اگر مبتلا به بیماریهایی نیستید که می بایستی در دریافت پتاسیم احتیاط شود، اغلب میوه‌هایی را انتخاب کنید که پتاسیم بیشتری دارند این میوه ها شامل موز، آلو و آب آلو، برگه هلو و برگه زرد آلو، طالبی، خربزه شیرین وپرتقال می شوند.افراد مبتلا به نارسایی کلیوی , بیماران دیالیزی و یا در صورت مصرف برخی دیورتیک ها (ادرار آورها) می بایستی با رژیم شناس مشورت شود تا بیش از حد مجاز از میوه های پر پتاسیم استفاده نکنند.

– هنگامیکه از کمپوت میوه‌ها استفاده می‌کنید، آنهایی را انتخاب کنید که ۱۰۰% از آب میوه طبیعی یا کنسانتره به جای شربت تهیه شده‌اند.

– تنوع را در مصرف میوه ها رعایت کنید. زیرا ترکیب میوه ها نیز با هم متفاوت می باشد. بدین ترتیب ویتامین ها و ترکیبات مختلف را دریافت می کنید.
در مصرف میوه نکات زیر را رعایت کنید:

– میوه‌ها را قبل از مصرف بشوئید. زیر شیر آب میوه‌ها را با دست بشوئید تا آلودگی و میکرو ارگانیسمها از سطح آن پاک شود. بعد از شستن آنها را خشک کنید.

– در هنگام خرید، آماده کردن یا نگهداری ,میوه‌ها را جدا ازگوشت، مرغ و غذاهای دریایی خام نگه دارید.

-اگر پوست میوه را جدا کردید از قرار دادن آن در مجاورت هوا خودداری کنید زیرا ویتامین‌های آن به خصوص ویتامین C از بین می‌رود.

-حتما در روز میوه‌ها و سبزی‌های خام را در برنامه‌ غذایی خود قرار دهید.

منبع : فیتنس تیپس

نظر خود را بگذارید


− سه = 5

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز