بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
معرفی سیستم تمرینی ((پیش خستگی))





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۳ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

معرفی سیستم تمرینی ((پیش خستگی))

1207

معرفی سیستم تمرینی ((پیش خستگی))

در این سیستم ابتدا حرکات تفکیکی که تنها به یک عضله خاص فشار وارد میکنند،ماهیچه مورد نظر را خسته کرده و سپس به کمک یک حرکت اصلی یا مادر آن ماهیچه را مجددا تحت فشار سخت تر قرار میدهیم.
کاربرد این سیستم در دوران حجم بیشتر است.اما دز زمان تفکیک عضلانی نیز میتوان از آن استفاده کرد.این سیستم را به دو طریق میتوان انجام داد .


روش اول:ابتدا یک حرکت تفکیکی را انجام داده و پس از اتمام((ست))های مورد نظر،حرکت مادر را انجام میدهیم.

به عنوان مثال:

قفسه سینه دمبل ۳×۱۰
پرس سینه هالتر ۳×۱۰
در این روش مطابق معمول ((استراحت))های بین هر((ست))به مدت ۶۰ الی ۱۸۰ ثانیه رعایت میکنیم.در این تمرین ابتدا عضلات سینه را ابتدا با حرکت ((قفسه سینه دمبل))مورد فشار قرار میدهیم و پس از آن با حرکت پرس سینه فشار عمده ای را بر عضلات وارد میکنیم.

روش دوم:در این روش بعد از انجام دادن حرکت تفکیکی،بلافاصله حرکت مادر را انجام میدهیم که این روش از روش قبلی سخت تر میباشد و به نوعی((سو*-پر ست)) حرفه ای محسوب میشود.

((شان ری)) بدنساز حرفه ای و نامدار جهان در ارتباط را روش تمرینی((پیش خستگی))می گویدک هنگامی که حرکت(( پرس سینه هالتر))را انجام میدهم بخش جلویی عضله دلتوئید و عضله سه سر بازویی نیز تحت فشار قرار میگیرند اما چه در حرکت ((پرس سینه هالتر))و چه در حرکت ((پارالل))که حرکات مادر هستند،نمیتوانم عضله سینه خود را تا آخرین حد،تحت فشار قرار دهم .چراکه عضله پشت بازو و دلتوئید خیلی زودتر خسته شده و ماهیچه سینه را یاری نمیکنند.به همین دلیل ابتدا با کمک یک حرکت تفکیکی عضله سینه را تحت فشار قرار میدهم و سپس با انجام یک حرکت مادر و به کمک عضلات پشت بازو و دلتوئید آن را تحت فشار قرار میدهم.

مثال برای تمرین پیش خستگی:

جلو پا سیم کش+اسکات پا

جلو پا سیم کش+هاگ پا
معرفی سیستم تمرینی ((پیش خستگی))
جلو پا سیم کش + پرس پا ماشین

قفسه سینه + پرس سینه هالتر

قفسه بالا سینه + بالا سینه دمبل

قفسه زیر سینه + زیر سینه هالتر

قفسه زیر سینه + پارالل

قفسه زیر سینه + زیر سینه دمبل

پلاور دستگاه + بارفیکس

پشت بازو سیم کش+ پشت بازو پرس سینه ای

پشت بازو دمبل تک خم + پشت بازو پرس سینه ای

نظر خود را بگذارید


پنج × 9 =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز