بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
معرفی سیستم تمرینی ((تقدمی))





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۵ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

معرفی سیستم تمرینی ((تقدمی))

2310

معرفی سیستم تمرینی((تقدمی))

در این سیستم ،برنامه تمرینی شما باید به نحوی انجام شود که عضلات ضعیفتر در ابتدای تمرین و عضلات قویتر پس از آنها،تحت فشار قرار گیرند.هر بدنسازی بر این امر واقف است که عضلات مختلف بدن همراه با یکدیگر و به صورت یکنواخت رشد نمیکنند.اغلب در ورزشکاران دیده میشود که در بعضی عضلات دارای ضعف و در بعضی دیگر فوق العاده قوی هستند.یکی از مهمترین ارکان پروش اندام ، برای بدنسازان داشتن(تناسب)در بخشهای مختلف عضلات میباشد.هیچ یک از عضلات بدن نباید بیش از اندازه و یا کمتر از حد معمول رشد کنند.
اغلب در ورزشکاران دیده میشود که در بعضی عضلات دارای ضعف و در بعضی دیگر فوقولعاده قوی هستند.یکی از مهمترین ارکان پروش اندام ، برای بدنسازان داشتن(تناسب)در بخشهای مختلف عضلات میباشد.هیچ یک از عضلات بدن نباید بیش از اندازه و یا کمتر از حد معمول رشد کنند.

تمام بزرگان این ورزش مانند کوین لورن، دوریان یتس و شان ری دارای تناسب در عضلات خود میباشند.برای ایجاد تناسب بین عضلات بدن به یک برنامه تمرینی ویژه و توجه بیشتر به عضلات ضعیفتر نیاز است.

یکی از بهترین راه های برطرف کردن نقاط ضعف در عضلات ضعیفتر، تحت فشار دادن این عضلات در اول تمرین میباشد.علت این امر داشتن انرژی بیشتر برای انجام حرکات با قدرت و تمرکز بالاتر است که این امر منجر به تحریک رشد عضلانی بیشتر در عضله مورد نظر میشود.

برای متناسب کردن عضله دچار ضعف با دیگر عضلات بدن باید با حد اکثر فشار و برنامه صحیح این عضلات را تحت فشار قرار داد.بالا بردن میزان تمرین(افزایش تعداد (ست ها) ها) برای رسیدن،به منظور اصلی هیچ کمکی نمیکند.به جای انجام ۲۰ الی ۳۰ (ست) برای هر عضله بهتر است ۸ الی ۱۲ (ست) اما با کیفیت و فشار بالا انجام داد.

به عنوان مثال ،معمولا تمرینات عضله پشت بازو بعد از تمرین دادن عضلات سینه و یا سرشانه انجام میشود اما اگر شما دچار ضعف در قسمت(پشت بازو)ی خود هستید،انجام تمرینات پشت بازو پس از تمرینات سینه و سرشانه،امری نادرست و بی فایده است  چراکه عضله پشت بازو به دلیل خستگی تحت فشار تمرینات سینه و سرشانه،توان به کار گیری حداکثر قدرت خود را ندارد.

در سیستم اولویت(تقدمی)برنامه تمرینی شما باید به نحوی انجام شود که عضلات ضعیفتر در ابتدای تمرین و عضلات قویتر پس از آنها تحت فشار قرار گیرند.اگر ضعف در یک عضله بزرگ میباشد ،شما میتوانید یک روز از تمرین خود را به آن اختصاص دهید.

منبع : مکس استار

نظر خود را بگذارید


6 × = چهل دو

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز