بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
معرفی حرکات پشت بازو – پرس پشت بازو هالتر و دیپ با دستگاه





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۵ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

معرفی حرکات پشت بازو – پرس پشت بازو هالتر و دیپ با دستگاه

5714

معرفی حرکات پشت بازو – پرس پشت بازو هالتر و دیپ با دستگاه

پرس پشت بازو هالتر

شروع: به پشت بر روی یک میز پرس دراز بکشید و هالتر را با فاصله حدود ۳۰-۱۵ سانتی متر بین دست ها در اختیار بگیرید.
حرکت: هالتر را مستقیم به سمت بالا پرس کنید و حرکت را اندکی قبل از قفل شدن آرنج ها متوقف نمایید. سپس، وزنه را به آرامی پایین بیاورید و آرنج هایتان را تا حد امکان نزدیک به بدن نگهدارید. در بخش پایینی حرکت، آرنج هایتان باید اندکی پایین تر از سطح شانه قرار بگیرند. حرکت را تحت کنترل کامل اجرا نموده و از قوس دادن بیش از حد ستون فقرات به منظور بالا بردن هالتر خودداری کنید.

دیپمعرفی حرکات پشت بازو – پرس پشت بازو هالتر و دیپ با دستگاه با دستگاه

شروع: دستگیره های دستگاه را در اختیار گرفته و کف دست ها را رو به بدن قرار دهید. کف پاها را صاف روز زمین بگذارید و نواحی باسن،پشت و کتف ها را به تکیه گاه دستگاه بچسبانید.

حرکت: بازوها را در تمام طول حرکت در کنار بدن نگهدارید(آرنج هایتان باید مستقیم به سمت عقب اشاره داشته باشند) و دستگیره را تا کمی مانده به قفل شدن آرنج ها به سمت پایین پرس کنید. سپس، دستگیره را به آرامی به بالاترین برگردانید تا آرنج هایتان تقریبا به سطح سینه برسند.

منبع : ایرانی فیتنس

نظر خود را بگذارید


دو × = 18

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز