بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
معرفی حرکات ساق پا





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۵ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

معرفی حرکات ساق پا

1894

معرفی حرکات ساق پا

ساق پا با دستگاه پرس پا

شروع : مثل زمانی که قصد اجرای حرکت پرس پا را دارید، در داخل دستگاه مستقر شوید و پشت تان را به تشک آن بچسبانید. پاها را روی پایین ترین بخش صفحه دستگاه قرار دهید، بطوری کهفقط پنجه هایتان روی صفحه باشد. فاصله بین پاها را حدود ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر تنظیم کنید.


حرکت: با پاهای تقریبا صاف، اجازه بدهید پینج هایتان زیر فشار وزنه به آرامی به سمت پایین بروند تا عضلات ساق تحت کشش قرار بگیرند، سپس، تمام قدرت تان را از طریق نوک پنجه ها به صفحه دستگاهاعمال کنید تا وزنه بالا برود و عضلات ساق بطور کامل منقبض شوند. برای یک ثانیه در بخش اوج انقباض مکث کنید و سپس به آرامی به نقطه شروع برگردید.

معرفی حرکات ساق پا
ساق پا نشسته با هالتر

شروع: یک استپ یا تخته چوبی را روی زمین و در جلوی یک میز مسطح قرار دهید، روی لبه میز بنشینید و از یار تمرینی بخواهید تا هالتری را روی ران هایتان بگذارد. سپس، پنج پاها را طوری روی استپ قرار دهید که پاشنه هایتان از لبه  آن آویزان باشند.

حرکت: پاشنه ها را تا جایی که می توانید پایین ببرید و عضلات ساق را تحت کشش قرار دهید. سپس، روند حرکت را معکوس نموده و آنها را تا نقطه اوج انقباض بالا ببرید. حدود یک ثانیه در بخش بالای حرکت مکث کرده و عضلات ساق را به شدت منقبض کنید. برای افرادی که با دستگاه ساق نشسته دسترسی ندارند، این حرکت می تواند جایگزین بسیار مناسبی باشد.

منبع : ایرانی فیتنس

نظر خود را بگذارید


8 − = دو

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز