مصرف گوشت قرمزدر دوران رژیم

مصرف گوشت قرمز در دوران رژیم

 مصرف گوشت قرمزدر دوران رژیم

به جهت کات عضلات نیاز به کاهش کالری دریافتی دارید ، اما حذف چربی ممکن است منجر به کاهش سطح تستوسترون در شما شود . پس وقتی میزان چربی مصرفی و میزان کربوهیدرات مصرفی را در رژیم خود کاهش می دهید ، با افت تستوسترون و در نتیجه نابودی عضلات مواجه می شوید . اما زیاد هم نگران نباشید ! زیرا با مصرف گوشت قرمز که دارای چربی سالمی می باشد که از سطح تستوسترون حمایت می کنند نظیر اسید لینولیک ( CLA  ) می توانید به جبران این مسئله بپردازید .

اسید لینولیک یک چربی مخصوص است که به بدن اجازه می دهد از ذخایر چربی به جهت تامین منبع انرژی استفاده کند و به همان خوبی منجر به سنتز پروتئین و در نتیجه رشد عضلانی می شود .

۱۸۰گرم گوشت قرمز( لخم ) ، ۳۲گرم پروتئین و ۹ الی ۱۴گرم چربی برای شما مهیا می کند . سعی کنید دو بار در روز از آن در رژیم غذایی تان استفاده کنید.

منبع :  Muscle & Fitness

۱ دیدگاه
  1. saman شهریور ۱۲, ۱۳۹۲ at ۶:۴۶ ب.ظ - تکرار

    Bookmarked!!, I like your website!

پیام بگذارید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.