بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
مصرف کربوهیدراتها در ساعات شب





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
یکشنبه ۳ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

مصرف کربوهیدراتها در ساعات شب

978

 مصرف کربوهیدراتها در ساعات شب

معمولاً مصرف کربوهیدرات در ساعات شب توصیه نمی شود؛ ولی اگر قصد مصرف آنها هنگام شب را داشته باشیم انتخاب کدامیک از کربوهیدراتها بهتر است ؟ بهترین نوع کربوهیدراتها برای مصرف هنگام شب انواعی است که حاوی فیبر بالایی باشند با شاخص گلیسمیک پایین ، یا انواع کند هضم . هنگام شب ، معمولاً فعالیت بدن کمتر است و نباز به کالری کمتری نسبت به دیگر مواقع روز وجود دارد. از این رو ، تمایل برای اینکه کربوهیدرات مصرف شده به سمت ذخایر چربی سوق یابد بیشتر است ، ولی چیزهای وجود دارد که برای ممانعت از این مسئله می توانید انجام دهید.

وقتی از کربوهیدراتهایی استفاده می کنید که شاخص گلیسمیک پایینی دارند یا حاوی مقدار زیادی فیبر هستند ، آنها به آرامی تحت گوارش قرار می گیرند ، و این کمک می کند به ممانعت از افزایش زیاد سطح انسولین ( هورمون آنابولیکی که ذخیره سازی چربی در بدن را تقویت می کند ) .

برای ساعات شب ، ایده خوبی است که روی منابع کند هضم پروتئین هم تکیه کنید از جمله پروتئین کازئین به شکل مکمل یا استفاده از پنیرهای کم چربی که منبع خوبی از کازئین بشمار می آیند. مصرف مقداری فیبر یا چربیهای سالم هم می تواند مفید باشد چون کمک می کند به کاهش سرعت  گوارش که در نتیجه ، آمینواسید حاصل از پروتئین مصرف شده برای مدت طولانی تری همراه شما خواهد بود ( و زمانی که در خواب هستید ، این برای عضله سازی خوب است ) . ضمناً مصرف آجیل ها و دانه های روغنی هم در اواخر شب مناسب است به این دلیل که حاوی فیبر و چربیهای سالم است ، البته در کنار پروتئینی که مصرف می کنید.

برای کربوهیدراتها ، همانطور که ذکر شده از انواع حاوی فیبر بالا استفاده کنید از جمله برخی میوه های کم شیرینی و غلات سبوس دار ، از جمله جو دوسر و برنج قهوه ای . البته وقتی از کربوهیدراتها هنگام شب استفاده می کنید حتماً در کنارش پروتئین هم میل کنید . مثلاً در کنار جو دوسر از کازئین استفاده کنید یا در کنار کمی غلات برشته پنیر و مقدار آجیل هم مصرف کنید.

منبع : مجله Muscle & Fitnes

نظر خود را بگذارید


8 + هشت =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز