بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
مصرف فیبر را افزایش دهید





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
جمعه ۴ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

مصرف فیبر را افزایش دهید

823

مصرف فیبر را افزایش دهید

بسیاری از غذاهای بدنسازان، بخصوص غذاهایی که پروتئین بالایی دارند، اغلب حاوی فیبر کمی هستند. این در حالی است که بدنسازان باید فیبر بیشتری نسبت به افراد عادی مصرف کنند.
وجود فیبرها در بدن برای گوارش غذاها ضروری اند،ومزایای متعدد دارند . با مصرف مقدار فیبر کافی ، میتوانید انرژی یکنواخت تری را برای تمرین داشته باشید. همینطور سلامتی کلی بدن را ارتقا دهید. فیبرها کمک میکنندبه کاهش سرعت هضم و جذب پروتئین، وبه بدن امکان میدهند تا زمان بیشتری برای جذب آمینو اسید ها برای عضله سازی داشته باشد.

توصیه :

بدنسازان باید روزانه حداقل ۲۵گرم فیبر و ترجیحاً ۳۵گرم وحتی بیشتر ، از طریق مصرف مواد غذایی گیاهی ودر صورت نیاز مکمل ها دریافت کنند. اگر در حال حاضرکمتر از این مصرف میکنید ،به تدریج ۳-۲ گرم در هفته بر مقدار مصرفی بیافزایید تا به تدریج به مقدار مناسب دست یابید.

استراتژی:

از سبزیجات در تمام وعده هایی که شامل غذاهای کامل است، استفاده میکنید. در کنار منابع پروتئین مصرفی خود از آجیل و دانه های کامل استفاده کنید. همواره از میوه های کامل بجای آب میوه ها استفاده کنید. واز نانهای سبوس دار بجای نانهای سفید وفراوری شده، از جوی کامل بجای جوهای فراوری شده ( که بسرعت پخته میشوند ) استفاده کنید . مکمل های پروتئینی را انتخاب کنید که در هر وعده حاوی ۲ گرم فیبر باشد ( البته در وعده پس از تمرین مصرف پروتئینهای بدون فیبر بدلیل جذب سریعتر مناسبتر است) .

بطور معمول ، فیبرها را بعنوان مواد غذایی ضروری به حساب آورید و مواد غذایی را انتخاب کنید که مقدار کافی فیبر در طول روز در اختیارتان قرار دهند.

منبع: مجله  Muscle & Fitness

نظر خود را بگذارید


× 9 = پنجاه چهار

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز