تغذیه | تغذیه ورزشی

مصرف روغن تخم کتان دربدنسازان

On

 مصرف روغن تخم کتان دربدنسازان

این روغن، یکی از بهترین منابع اسیدهای چرب امگا-۳ می باشد . اگرچه ، بسیاری از کارشناسان بر این عقیده اند که اسید های چرب حاصل از ماهی در مقایسه با اسیدهای چرب امگا -۳ موجود در روغن تخم کتان ممکن است موًثر تر باشند، ولی سعی کنید این روغن را به سالاد یا محلول های پروتئینی خود بیفزاید زیرا بدن آن را به دو جزء مهم در جریان عضله سازی تبدیل می کند.

بدنسازان می توانند از این روغن به میزان ۲ قاشق سوپخوری در روز بهره ببرند، اما از آنجایی که این میزان دارای۲۲ گرم چربی می باشد، بهتر است میزان مصرف خود را به یک قاشق سوپخوری در روز برسانند.

منبع : مجله Muscle & Fitness

About احسان اخلاق منش

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *