تشریح مواد غذایی | تغذیه

ماهی آزاد ، چربی موثر در حجم و رژیم

 ماهی آزاد ، چربی موثر در حجم و رژیم

ماهی آزاد یک منبع عالی از اسید های چرب امگا-۳ می باشد . امگا-۳ یک نوع مخصوص از چربی خوب و سالم است که به جبران کمبود گلوتامین کمک می کند و به این طریق نقش یک حامی را برای سیستم ایمنی بدن بازی می کند و به صورت غیر مستقیم منجر به رشد می شود . همچنین به نبرد علیه آماس عضلات کمک می کنند و منجر به افزایش ذخیره گلیکوژن در عضلات می شوند . حتی نشانه هایی در رابطه با این مسئله وجود دارد که اسید های چرب امگا-۳ به کاهش چربی بدن نیز کمک می کنند .

۱۸۰گرم ماهی آزاد تقریباً ۳۴ گرم پروتئین و ۱۲ گرم چربی به شما می دهد . ۱۲ گرم چربی ممکن است به ظاهر زیاد به نظر برسد اما اصلاً موردی ندارد تا در مورد این سطح از چربی نگران باشید . بیشتر این میزان چربی به جهت کسب منافع مثبت در بدن مورد استفاده قرار می گیرند ، تا قبل از اینکه بدن قادر به ذخیره آنها به عنوان چربی ذخیره شده شود.

از آنجائیکه اسید های چرب امگا-۳ بسیار حیاتی هستند ، افراد باید به مدت ۴ بار در هفته آنها را در برنامه غذایی خود بگنجانند.

منبع : مجله Muscle & Fitnes

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *