بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
ماساژ عمیق جلو بازو قبل از تمرین ( با جیسون آرنتز )





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
سه شنبه ۵ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

ماساژ عمیق جلو بازو قبل از تمرین ( با جیسون آرنتز )

945

ماساژ عمیق جلو بازو قبل از تمرین ( با جیسون آرنتز )

ماساژهای عمیق عضلانی در بین بدنسازان طرفداران زیادی پیدا کرده و از جمله مردان برتر المپیا ، فیل هیث ، و جی کاتلر هر دو از طرفداران ماساژ های عمیق عضلانی به شمار می آیند. در ادامه جیسون آرنتز در مورد چگونگی بهره گیری از اینگونه ماساژها در شب قبل از تمرین بازوی خودش می گوید .

شب قبل از جلسه تمرین جلو بازو ۱۵ تا ۲۰ دقیقه از کششهای قوی و ماساژهای عمیق استفاده می کنم برای تقویت جریان خون و شل شدن فشیا ( غشای محکمی که عضلات را در بر گرفته است ) البته بهتر است از فردی که در این زمینه تجربه دارد استفاده کنید ، ولی برای عضله ای مثل جلو بازو خودتان هم می توانید این کار را انجام دهید

به این منظور دست خود را کاملاً به حالت کشیده در آورید و مچ خود را به سمت خارج بچرخانید تا انگشت شست شما رو به پایین قرار گیرد.

اجازه دهید عضله بازوی شما کاملاً آزاد باشد . انگشت شست دست دیگر را کاملاً روی پایین دو سر بازوی خود – نزدیک آرنج – قرار دهید و با فشار زیاد ولی به آرامی به سمت بالای بازو ، نزدیک به محل تلاقی بازو و سرشانه حرکت دهید من برای هر بازویم ۸ تا ۱۲ بار این کار را انجام می دهم هم برای سر کوتاه و هم سر بلند عضله جلو بازو . سپس ، روز بعد ، زمانی که روی بازویم تمرین می کنم در بین ست ها باز هم از این شیوه استفاده می کنم ، و ۱۰ تا ۱۵ دقیقه هم پس از تمرین را به این نوع ماساژ ها اختصاص می دهم این کارر باعث جریان خون و پمپ خون بیشتر در عضلات شده و به رشد بیشتر منتهی می شود .

نکته : به یاد داشته باشید که قبل از استفاده از چنین ماساژ هایی باید حتماً به خوبی پوست خود را چرب کنید تا از آسیب پوست ممانعت شود و بتوانید ماساژ را به درستی انجام دهید .

منبع : فلکس

نظر خود را بگذارید


6 − = پنج

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز