بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
لانچ با هالتر





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
شنبه ۵ فروردین
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

لانچ با هالتر

1546

لانچ با هالترحرکت لانچ با هالتر یک انتخاب عالی برای ساختن حجم عضلانی در عضلات باسن و چهار سرران می‌باشد. متأسفانه این حرکت اغلب نادرست انجام می‌شود و افرادی که آن را اجراء می‌کنند به ندرت می‌توانند از آن استفاده کامل را ببرند چرا که تکنیک صحیح آن را نمی‌دانند. برخلاف عقیده خیلی از بدنسازان و مربیان حرکت لانچ با هالتر را به‌عنوان یکی از حرکات قدرتی معرفی و تحسین می‌کنند.  معمولاً این حرکت را خیلی سنگین و کامل اجراء می‌کنند و هر ست تمرین با ۸ تکرار به پایان می‌رسد و در هر برنامه برای هر یک از پاها ۴ ست انجام می‌دهند. برای اجراء این حرکت پای خود را خیلی زیاد جلو قرار ندهید. اما خیلی کامل پائین روید. برای شروع، وزنه را از پایه جدا کنید و از پایه فاصله بگیرید. در حالت ایستاده بالاتنه خود را عمود بر زمین نگه دارید سپس پای چپ خود را به اندازه‌ای جلو قرار دهید که حتی در پائین‌ترین نقطه حرکت زانو از نوک انگشتان جلوتر نمرود. سپس تا جائی پائین روید که ران پای چپ موازی با زمین قرار بگیرد. پس از رسیدن به موقعیت مذکور شروع کنید به معکوس کردن روند اجراء حرکت و بازگشت به حالت ایستاده. این حرکت نیازمند قدرت و حفظ تعادل زیادی است و به همین جهت برای همه ورزشکاران حرکت مناسبی است. مهم نیست که رشته ورزشی‌تان چه باشد. فوتبال، بسکتبال، هندبال، رزمی و…، در هر حال برای تمرین و مسابقه دادن در رده‌های بالا باید کنترل زیادی روی حرکات بدن خود داشته باشید. حرکت لانچ به شما کمک می‌کند میزان قدرت خود را برای حفظ تعادل بدن افزایش دهید. اجراء حرکت لانچ به‌صورت راه رفتن رو به جلو نقش زیادی در عضله‌سازی ندارد. زمانی که شما حرکت لانچ راه رفتنی را اجراء می‌کنید دیگر فشاری برای بازگردان وزنه به سمت عقب روی پاهای خود اعمال نمی‌کنید تا مجدد به موقعیت شروع حرکت بازگردید. بنابراین اکثر و عمده فایده اجراء حرکت را از دست می‌هید. درست است که گام برداشتن به سمت جلو با وزنه جلو و بازگشتن به موقعیت ایستاده (به سمت عقب) مستلزم تلاش بیشتری است. بنابراین خودتان را به اجراء لانچ‌های راه رفتنی عادت ندهید، در عوض به لانچ مثل اسکوات نگاه کنید یعنی یک نشست و یک برخاست. جهت حفظ ایمنی حین اجراء حرکت لانچ سعی نکنید با برداشتن گام بلند به جلو دیگر بدنسازان داخل باشگاه را تحت‌تأثیر خود قرار دهید و به آنها نشان دهید که قادر هستید چقدر پائین بروید. برداشتن گام‌های بلند به سمت جلو باعث اعمال فشار زیادی روی زانوها می‌شود و اگر چنین کاری انجام دهید ممکن است زمین بخورید. بدن راه‌های طبیعی برای حرکت کردن دارد و زمانی که بخواهیم آن را وادار سازیم تا کارهائی انجام دهد که انجامش قابل تصور نیست. احتمال بروز آسیب را افزایش خواهیم داد. دست‌های خود را از پشت کنار شانه‌ها روی میله‌ قرار دهید و با حفظ تعادل بدن سعی کنید پائین رفتن و بالا آمدن را کامل در عضلات خود احساس کنید. بعد از چند دقیقه شیوه اجراء حرکت را به خوبی متوجه خواهید شد و خود به خود بهترین حالت را اجراء خواهید کرد. اکثر حرکات، یک مسیر خاص اجرائی دارند و برای حرکت لانچ با هالتر آن مسیر این چنین است که زانوی پائین که جلو گذاشته شده نباید هرگز از نوک انگشتان پا حین حرکت جلوتر برود. علاوه بر این نباید پا را خیلی جلو گذاشت طوری که زانوی پا خیلی عقب‌تر از انگشتان پا قرار بگیرد. شیوه صحیح اجراء حرکت را پیدا کنید و آن را همواره رعایت کنید.

نظر خود را بگذارید


9 × چهار =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز