تشریح انواع مکمل ها | مکمل

قبل از خواب روی ومنیزیم دریافت کنید

 قبل از خواب روی ومنیزیم دریافت کنید

بدنسازان و دیگر ورزشکاران اغلب دچار کمبود سطوح روی و منیزیم در بدن خود هستند . سختی و فشار تمرین نیاز بدن به این مواد معدنی را افزایش می دهد . علاوه بر این ، مینرالها تمایل دارند از طریق تعریق دفع شوند ، و باز هم کاستی بیشتری از مواد را در بدن ایجاد کنند. مصرف مکملی حاوی روی و منیزیم از جمله مکملهای ZMA   میتواند کمک کند به غلبه بر اثرات تمرین زدگی و افزایش سطوح هورمونهای انابولیک ، از جمله تستسترون و IGF-1  در غیر این صورت احتمال زیادی وجود دارد که سطح این هورمونها در ورزشکارانی که تمرین سختی را دنبال می کنند کاهش یابد.

ZMA همچنین می تواند کیفیت خواب را بهبود دهد ( و از این طریق باز هم به ریکاوری کمک می کند  ) . به یاد داشته باشید که بهترین شیوه مصرف ZMA  با معده خالی است ، بخصوص در غیاب کلسیم  جذب بهتری دارد اگر مجبور باشید می توانید انرا به همراه نوشیدنی پروتئین  خود هم میل کنید ، ولی بسیار بهتر است که حداقل نیم ساعت قبل از مکمل آن را استفاده کنید.

شیوه و مقدار مناسب مصرف : ZMA  را با معده خالی قبل از خواب شب یا حداقل ۳۰ دقیقه پیش از نوشیدنی پروتئین پیش از خواب میل کنید . به برچسپ مکمل خود دقت کنید ، باید ۴۵۰ میلی گرم منیزیم ، ۳۰ میلی گرم روی و ۱۱ میلی گرم B6 در اختیار شما قرار دهد.

منبع : مجله  Muscle  & Fitness

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *