بدنسازی|فیتنس|اخبار ورزشی|مقالات ورزشی

بدنسازی,زیبایی اندام

فیتنس|بدنسازی

ورزش برای همه

بدنسازي

بدنسازي و تناسب اندام
قابل توجه ورزشکاران: مصرف زولبیا و بامیه ممنوع!





طراحی وب سایت و بهینه سازی

مجری طراحی وب سایت های بزرگ تجاری فروشگاهی در سراسر کشور با طراحی های بسیار شکیل و پر محتوا و سایت های داینامیک و پنل مدیریت

wideweb.ir drbehzadfarokhi.comبدنسازی گاهی می توان در مورد برنامه حسابداری بحث کرد و با توجه به نرم افزارهایی که تا کنون تولید شده www.rayasepehr.com را به عنوان بهترین نمونه این نرم افزار ها قرار داد.sharp-ir نیز شرکتی می باشد که در رسته کاری تصفیه هوا فقش موثری را ایفا می کند. این سایت می تواند آموزش بسیار مناسبی در زمینه تولید نرم ادستگاه های تصفیه هوا داشته باشد. اکنون زمان آن رسیده که برخی از هاست های برتر کشور را معرفی کنیم و از میان این هاست ها ، موارد لینوکسی آن را مجزا کنیم و به بازدیدکننده نمایش دهیم. هاست لینوکس ایران هاست24 بی شک از بهترین هاست های لینوکس ایران و ارزانترین می باشدهاست لینوکس
  • با بینی زیبا و جراحی زیبایی بینی بهترین باشید جراحی بینی از بهترین جراحی های زیبایی می باشد
  • شکم خود را با رژیم آب کنید و اگر نشد بهترین گزینه جراحی لاغری شکم یا جراحی زیبایی شکم می باشد.جراحی شکم در جراحی های شکم به یک زیبایی اندام برسید
  • جراحی سینه
  • جراحی لیفت صورت می تواند به زیبا شدن صورت شما در عمل لیفتینگ کمک کند
  • جراحی پلک هم با متخصص این رشته دکتر آرش نجف بیگی به اوج خود رسیده و پلک های مراجعه کنندگان عمل می شود
  • جراحی لاغری
  • با راهبند های الکتروپارس به بهترین نحو ممکن راهبند اتوماتیک را ملاحظه کنید و بعد از دیدن قیمت راهبند های اتوماتیک تصمیم بگیرید
دوشنبه ۴ بهمن
جراحی زیبایی و لیزر  کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24تن ورز

قابل توجه ورزشکاران: مصرف زولبیا و بامیه ممنوع!

908

768h

 

مدیر گروه تغذیه بالینی دانشکده تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران از ورزشکاران حرفه‌ای خواست، زمان افطار وعده غذایی سبک و پس از پایان مسابقات وعده غذایی کامل مصرف کنند. وی همچنین مصرف زولبیا و بامیه را به دلیل محتوای زیاد مواد قندی مصنوعی و روغن، برای این افراد مناسب ندانست.

دکتر سید علی کشاورز در گفت‌وگو با خبرنگار علم ورزش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، خاطر نشان کرد:  ورزشکاران حرفه‌ای که پس از افطار باید در رقابت شرکت کنند با مصرف وعده سبک زمان افطار حداقل دو تا سه ساعت پس از آن وارد مسابقه شوند، چون حداقل دو ساعت زمان می‌برد تا مواد غذایی در دستگاه گوارش، هضم و جذب و سپس در عضلات سوخت و ساز لازم صورت بگیرد.

وی افزود: پس از پایان مسابقات ورزشکاران باید یک وعده غذایی کامل در همان محل برگزاری مسابقات مصرف کنند و یک وعده کامل و سنگین نیز زمان سحر استفاده کنند، ضمن این که از مصرف مواد قندی مصنوعی از جمله زولبیا و بامیه تا حد ممکن امتناع کنند و خرما را جایگزین آن کنند. این استاد تغذیه خاطر نشان کرد: به دلیل فاصله زمان زیادی که از سحر تا افطار وجود دارد مصرف مایعات در یک ورزشکار حرفه‌ای باید به گونه‌ای باشد که رنگ ادرارش کم رنگ و روشن باشد در غیر این صورت نشان از آن دارد که بدن ورزشکار دچار کم آبی است. بدون شک اگر سلامتی ورزشکار حفظ شود کارایی بهتر و خوبی در مسابقات خواهد داشت. وی با اشاره به این که برگزاری مسابقات سنگین از جمله فوتبال یک ساعت پس از افطار سلامتی ورزشکار را به خطر می‌اندازد، گفت: نزدیک به ۲۵ سال است که در زمینه ورزش حرفه‌ای کار می‌کنم و معتقدم برگزاری رقابتی همچون فوتبال که ورزشکار باید ۹۰ دقیقه در زمین بدود از نظر دیدگاه حرفه‌ای به صلاح ورزشکار نیست و کارایی ورزشکار را کاهش می‌دهد، چون یک ساعت زمان کافی نیست تا مواد غذایی و آب و الکترولیت دستگاه گوارش هضم و جذب شود و کار سوخت و ساز به درستی در عضلات صورت بگیرد.  کشاورز ادامه داد: یک ورزشکار حرفه‌ای در حالت عادی و ایده‌آل در روز سه تا پنج هزار کالری انرژی می‌سوزاند. این مقدار انرژی در این ایام چون به خاطر کاهش وعده‌های غذایی محدود می‌شود. باید در وعده سحر از غذاهایی که چربی آن در قالب روغن مایع و به صورت متعادل باشد،‌ استفاده کند. بنابراین ورزشکاران باید سعی کنند از غذاهای پرچرب و مواد قندی که حاوی شکر و روغن است، مانند زولبیا و بامیه، استفاده نکنند، چون عوارض آنها پیش از بازدهی لازم است.

 

منبع: ایسنا

نظر خود را بگذارید


6 − دو =

 کتاب اصول و سیستم های تمرینی در بدنسازیتبلیغات 24 تن ورز